7 Second Videos


Skąd taki tytuł? A stąd, że już od 2 h staram się napisać przyzwoity post, a te małe skurczybyki wciąż mnie kuszą. Najgorsze jest to, jak wchodzisz na facebooka i widzisz na tablicy jakiś filmik tego typu mówisz sobie ,,o obejrzę jeden i biorę się do pracy,, ale wiecie co? Nigdy tak nie jest. Oglądasz następny i następny, aż w końcu mijają 4 h, a ty zaczynasz myśleć ,,jak mogłam stracić tyle godzin na to, powinnam coś w końcu zrobić ze swoim życiem,, . Natomiast 5 minut później robisz dokładnie to samo oglądając kolejne i wciąż powtarzasz sobie, że ten będzie tym ostatnim.. Puenta jest taka, że te filmiki to zło . Jeśli macie dużo rzeczy do zrobienia to lepiej nawet nie włączajcie facebooka.
Chciałabym też pokazać wam pewną stylizację, która woow nie jest czarna ( a czarny to mój ulubiony kolor i niedługo się przekonacie jak wiele rzeczy mam właśnie w tym kolorze). Jest w barwach wiosennych, może komuś przypadnie do gustu ;) O i jeszcze jedno, niech nie przerazi was długość spódniczki, tak naprawdę są to spódniczko-spodenki :D








oczywiście mam nawyk nie ściągania gumki do włosów na zdjęciach...




 spódniczka stradivarius bluzka H&M kurtka reserved buty deezee 

+ zdj z moimi fotografkami! 

ph. Marta Adamczak & Monika Dacko 

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Zgadzam się w 100% :) Strasznie podoba mi się Twój blog,to jak piszesz,i jakie tematy poruszasz,oby tak dalej :D;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama mam problem z filmikami ;d wciągające są;) spodobała mi się ta stylizacja ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podoba ta spódniczko-spodenka?? (jak to się piszę :) ) i buty <3 A jeżeli chodzi o czas, to facebook i komputer to zło dla mojego czasu :(
    swiat-wedlug-pauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha! Mam dokładnie to samo. Vines to chyba najlepsze filmiki ever. Mimo, że takie krótkie to zabierają czas! :)

    Nowa notka + mini konkurs!
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna z Ciebie dziewczyna, naprawdę :) Co do fejsbuków, filmów, marnowania czasu. W tej kwestii trzeba mieć ogromne samozaparcie :D Trzeba mieć naprawdę silną wolę, żeby powiedzieć sobie dość tego, koniec. Mi jednak czasem się zdarza zapomnieć, ale poza tym to staram się odciągać swoją uwagę od fejsbuka na przykład jakąś ciekawą książką, albo uczę się nowych słówek. :D

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne nogi! Zazdroszczę! :)
    adrianna-h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia!
    Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły u mnie na blogu, zapraszam :)
    bepositivehoney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, jesteś śliczna <3
    Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęście nie oglądam filmików na fb :D Stylizacja jest świetna!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez Glowczynski.pl.