Szybkie wejście w dorosłość.

Nie chce robić niepotrzebnych postów typu ,,hej, to ja i zaczynam pisać bloga,, uważam to za zbędne ;) wszystkiego o mnie dowiecie się w czasie jego prowadzenia, więc nie ma sensu o tym pisać. Bez zbędnego przeciągania wracam do tematu postu. 

Jest to temat, który od dawna mnie męczy, a mianowicie wybory, przed którymi zostajemy postawieni w młodym wieku. Będąc w gimnazjum, mając zaledwie 16 lat musieliśmy wybrać co robić dalej. Technikum czy liceum? A jeśli już liceum to jaki profil? Co będzie opłacalne? Często wszyscy mówią, że przy wyborze szkoły powinniśmy się kierować swoimi zainteresowaniami czy pasją. Bardzo ciężko połączyć te dwie rzeczy, większość kierunków w ogóle tego nie łączy, a jeśli już to robi, to albo nie ma takiej szkoły w pobliżu, albo nie jest ona po prostu opłacalna. 
Teraz, kiedy jestem w liceum muszę podjąć kolejną decyzję dotyczącą wyboru fakultetów, które będę zdawać na maturze, i które będą wymagane na danej uczelni...a co jest w tym najśmieszniejsze? Że ja kompletnie nie wiem co chcę robić w przyszłości, na jakie studia iść i czym po tych studiach się zająć. Nie wiem już sama czy mam się z tego śmiać, czy płakać ;p 
Moim zdaniem to przerażające, że my młodzi ludzie już w wieku 15 czy 16 lat musimy zaplanować sobie co najmniej pół przyszłego życia. Ja jestem kompletnie zmienną osobą, jeśli już mam wybrać jedną rzecz z dwóch to będę zastanawiała się godzinę, a potem i tak będę z tego niezadowolona.
A jak jest z wami? Czy macie to już za sobą? Czy też jesteście tym przytłoczeni?



Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Super :* Czekam na dalsze notki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! ;) Zapraszam również do mnie :).


    http://flawlessjo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ty mieszkasz w Wałczu? Po za tym świetną notka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w okolicach Wałcza, ale tam chodzę do szkoły ;)
      dziękuję :)

      Usuń
  4. Śliczna jesteś, świetny sweterek. Nie martw się też jeszcze nie wiem do końca co chcę robić w przyszłości i na jakie studia pójść.
    Zapraszam do mnie :) http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś niesamowitą lokalizację na zdjęcia do posta, zaskoczyłaś mnie pozytywnie :)
    by-mickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Heej! Nomiowałam cię do LBA-Liebster Blog Awards! Więcej info u mnie na blogu ;) http://eyealex.blogspot.com/2015/05/lba-liebster-blog-awards-czeeesc-moj.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale cię rozumiem, akurat muszę wybrać nową szkołę i trudno mi jest się zdecydować, tym bardziej, że od tego wyboru zależy moja przyszłość.
    Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór szkoły jest zdecydowanie najtrudniejszy, ale na pewno wybierzesz dobrze ;)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  8. Swietna tunika! :) ładny blog! :))
    http://adrianna-h.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez kompletnie nie wiem ci chce robic :/
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny blog z pięknym postem, w a tym poście piękne zdjęcie, na którym widnieje piękna dziewczyna o pięknym umyśle :)
    Nic tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miesiąc temu skończyłam liceum i to nazywam dopiero nieudanym wejściem w dorosłość, bo po 3 latach stwierdziłam, że trochę zły kirunek obrałam. Postanowiłam iść na studia i zdawać maturę z przedmiotów niezwiązanych z dotychczasowymi rozszerzeniami. Szkoda, że obecnie państwo nie daje nam szerszego wyboru, i w młodym wieku musimy decydować co będziemy chcieli robić za 3-4 lata :)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję rozdanie z okazji 1000 obserwatorów, w którym do wygrania jest koszulka i lakier do paznokci Essie. Mam nadzieję, że wpadniesz i weźmiesz udział! :)
    Zapraszam i życzę miłego wieczoru :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sesja, wyszła super!

    Obserwuję, będę tu wpadała częściej. ♥

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancko Roksi! :)
    Co do rozszerzeń w zupełności się zgadzam :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez King Archee.