Peeling do ciała DIY



Kto chce wydawać setki pieniędzy na drogie specyfiki do ciała, skoro może je zrobić sam w domu z produktów dostępnych pod ręką. Dziś pokaże wam jeden z moich sposobów na peeling z nie skomplikowanych produktów, które na pewno każdy z was posiada w domu ;)
Do tego potrzebne nam będą:

- kawa sypana
- cukier
- cynamon
- oliwka dla dzieci
- balsam
- puste pudełko
- łyżeczka
Do pojemnika lub miseczki wsypujemy 5 łyżeczek kawy (zależy to od wielkości pojemnika, jeśli jest duży należy dosypać więcej)


Następnie dosypujemy cynamon (który służy tylko i wyłącznie do dodania zapachu, gdyż kocham go) oraz 3,5 łyżeczki cukru (również w zależności od wielkości naczynia) i wszystko razem mieszamy.




W następnej kolejności mieszamy składniki mokre, a dokładniej oliwkę dla dzieci, która doda miękkości skórze oraz balsamu, który dodatkowo ją nawilży.  Użyłam do tego produktów z linii NIVEA. 


Wszystko razem mieszamy.




Ja nie dolewałam zbyt dużo balsamu i oliwki gdyż nie chciałam by mój peeling był rzadki i spływał.  Postawiłam na bardziej ,,zbitą,, konsystencję. 




Jakie działanie ma taki domowy peeling?
- złuszcza martwy naskórek
- odżywia i nawilża
- ujędrnia skórę
- wygładza i rozświetla
- jest skutecznym sposobem na cellulit 
- a do tego cudownie pachnie 



Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. cudnie pachnie i ja tez go uwielbiam, ale strasznie brudzi wannę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo dobrego słyszałam o peelingu kawowym :) Muszę wreszcie sama go zrobić :)
    Pozdrawiam, http://sunny-summers.blogspot.com/. :)
    Dodaję do obserwowanych :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam peelengi kawowe :) Są świetne :)
    http://syllenadagga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez Glowczynski.pl.