15 dziwnych faktów o mnie.

Witam wszystkich :)
Dziś post, w którym trochę bardziej mnie poznacie, ale może od innej strony. Specjalnie nie pisałam nic o sobie w pierwszym poście, stwierdziłam, że poznacie mnie bardzo dobrze w trakcie prowadzenia bloga. Znacie już niektóre moje opinie na dany temat, teraz przyszedł czas na przedstawienie się wam od tej dziwniej strony, który chyba ma każdy. Zapraszam was na 15 dziwnych faktów o mnie (byłoby ich zapewne więcej, jednak nie chce się aż tak kompromitować xdd)
Kto wie, może coś z moich faktów odpowiada również wam ;)




1.Uważam, że Mołdawia to świetna nazwa dla maślanki. Przysięgam, że kiedyś to opatentuje!

2.Pamiętam, że na teście gimnazjalnym jeden z moich argumentów do rozprawki to przykład z 50 Twarzy Greya .. don't judge me ...

3.Alfabet po ang, gdy go mówię traktuję lmnop jako jeden 'wyraz' , co wygląda mniej więcej tak: ej bi si di ii ef dżi ej aż żej kej lmnopiiii.. (a no i zawsze śpiewam go sobie w głowie, bo w podstawówce uczyłam się alfabetu w formie piosenki)

4.Wciąż uważam, że Kambodża znajduje się w Afryce...dobrze wiem, że nie, ale po prostu mi tam pasuje i już .

5.Nie ważne, że na drzwiach jest napisane 'ciągnąć' , ja i tak będę je pchać..

6.To okrutne, ale gdy byłam mała udusiłam kaczuszkę, nie osądzajcie mnie, kocham zwierzęta, ja po prostu chciałam się poprzytulać i w moim odczuciu ona spała . Jestem złym człowiekiem ....

7.Uważam, że skolioza to choroba tylko u zwierząt (chociaż wiem,że nie ale znowu kwestia tego, że po prostu tak mi pasuje)

8.Zawsze jak nie jestem pewna jakiegoś słowa po ang, a chce coś szybko dodać w opisie np na snapa to wygląda to mniej więcej tak : lejjjjdis daay xdd , nie chodzi o to, że z ang jestem jakaś kiepska, po prostu przed dodaniem czegoś się stresuję, że napisze to źle.

9. Uwielbiam wymyślać słowa i nowe dziwne powiedzonka typu: poniedzielnik (poniedziałek) lub nie masz życia do końca życia. Jest tego duuuużo więcej.

10. Mam ograniczony limit codziennego spożycia cukru,  jeśli zjem go za dużo to mi odwala...

11. Mam obsesję na punkcie małych rzeczy, miniaturek większych itp. Są po prostu takie kochane, że muszę je mieć, dotknąć i dokładnie je obejrzeć. Miniaturki czegoś to dla mnie idealny prezent. Potrafię spędzać przy półkach z np miniaturowymi przyborami kąpielowymi 20 minut.

12. Uwielbiam zdjęcia, rysunki i tego typu rzeczy ananasów, chociaż nie przepadam za tym owocem, jeśli chodzi o smak nie należy do moich ulubionych, jednak koszulki, casy i inne gadżety z nimi związane są absolutnie cudowne!

13. Panicznie boję się robotów, ale tylko tych, które przypominają ludzi. (film: ja robot jest jedną z przyczyn, wielkie dzięki!)

14. Boje się również żab i małp. Małp boje się między innymi przez teledysk fall out boy, obawiam się tego, że zaczną się zachowywać typowo jak ludzie i coś mi zrobią...nie potrafię tego do końca wytłumaczyć ;p Żaby natomiast są zwyczajnie obrzydliwe i straszne, do tego wiąże się z nimi historią z dzieciństwa, którą raczej zostawię dla siebie ;p


15. Po prostu kocham czarny humor, nie jestem ani rasistką, ani homofobem, nie mam nic przeciwko jednemu i drugiemu, jestem tolerancyjna, ale kiedy słyszę jakiś żart z tym związany lub ogólnie jakiś dramatyczny śmieje się strasznie. Czasami ktoś po takim moim wybuchu myśli jak strasznym człowiekiem jestem, ale to nie prawda, żart to żart, trochę dystansu ;)




 buty adidas zx700 / spodnie pull&bear / marynarka reserved


Zdjęcia nie są najlepsze..wynik tego, że nie mam z kim chodzić na zdjęcia :( Ktoś nie jest chętny? ;> 

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Śliczna jesteś :>

    http://madaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam czarny humor! Gdy tylko zaśmieję się z żartu:
    "Co zrobić,żeby dzieci w Afryce nie biegały głodne?
    Obciąć im nóżki"
    Spotykam się z ogromnym oburzeniem....
    http://theworldbyteens.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha :D chyba nie jesteśmy normalne..

      Usuń
  3. W końcu osoba która też boi się żab nie jestem jedyna haha <3 czarny humor tez bardzo lubię ;) idonotknowittoanutter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Alfabet po angielsku..skądś to znam ;D
    Zainteresowałam się tymi żabami, może jednak coś o tym opowiesz?;p
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy byłam mała spadłam z drzewa i chwile leżałam tak na ziemi, kiedy nagle na mojej spódniczce, a dokładnie troche pod usiadła żaba, tym samym dotykając mojej nogi xd wstałam i trzęsąc się niesamowicie pobiegłam do domu..to przyczyniło się do tego, że żaba w moich oczach to zło...

      Usuń
  5. Ja często czytam kawały, oczywiście czarny humor :D Piękne zdjęcia, jest gdzieś błąd zamiast chyba ''jest'' napisałaś ''jestem''. I z 3 też tak mam :D
    zapraszam tu --> nuskaaaa.blogspot.com
    Mamy ze sobą duzo wspólnego :) I tez zawsze pcham zamiast ciągnąć drzwi :(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobrze znam fakt numer 10 hahah :)
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu dodałaś ten post! :D Pisałaś go już chyba od początku roku szkolnego hahahaha :P
    I zdjęcia nie są najlepsze?! Dzięki wielkie. Teraz to już wgl nie masz z kim chodzić na zdjęcia.
    Nie pozdrawiam.
    ~ Najlepsza M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie posty, trochę poczytać o różnych dziwnych faktach :D. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikam ;) dziękuję i rownież pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Mi też Kambodża pasuje do Afryki, pasuje wręcz idealnie!

    Ananasy jako wzór także bardzo lubię, z tą różnicą, że jego smak mi odpowiada-szczególnie na pizzy lub w sałatkach;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pozoru jesteś do mnie podobna, też uwielbiam czarny humor, chociaż jestem tolerancyjna :p
    huabecx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez King Archee.