Pozory mylą.


Witam wszystkich ;)
Jak tam u was po zakończeniu roku? W końcu mamy nasze upragnione wakacje, to do nich odliczaliśmy przez większość roku. Powiem wam szczerze, że puki co tego nie czuje, może dlatego, że pogoda nie za bardzo nas rozpieszcza, chociaż ostatnio jest coraz lepiej ;)
Wracając do temat, zainteresowałam się nim po obejrzeniu teledysku sulina - nie dbam o to. Co prawda rodzaj muzyki rap to kompletnie nie moja bajka, w mojej opinii teraz jest dużo takich, którzy robią to byle robić i rapują ciągle o tym samym lub kompletnie o niczym...no ale kontynuując piosenka sama w sobie jakoś szczególnie mnie nie zachwyciła, muzyka ok, tekst też niczego sobie, jednak to ten teledysk zdecydowanie ma coś w sobie. Porusza kwestię, nad którą każdy się trapi. Nie ukrywajmy, ludzie oceniają po wyglądzie, sposobie w jaki mówimy, czy z kim się zadajemy, ale nie należy wszystkich mierzyć jedną miarą. W teledysku widzimy chłopaka w tatuażach, z kolczykami na twarzy oraz kobietę z dzieckiem. Zauważa chłopaka na swojej drodze i z obawy, że jest on jakimś nieprzyjemnym typem przechodzi na drugą stronę. Potem wpada na mężczyznę w garniturze, wygląda na porządnego, budzi zaufanie. Kobieta nie ma najmniejszych wątpliwości, z uśmiechem stara się mu pomóc...znienacka miły mężczyzna kradnie jej torebkę z całą zawartością. Dokumenty, pieniądze, można już uznać, że wszystko przepadło. Jednak nieoczekiwanie zjawia się ten chuligan, zły chłopiec, który wyrywa skradzioną torebkę i oddaje ją kobiecie. Morał wszystkim znany, nie oceniaj książki po okładce, jednak mimo wszystko przyznajcie, ile razy spojrzeliście na kogoś z góry przez to jak wygląda, jak się ubiera? Szczerze. 
W tych czasach każdy próbuje jakoś się wyróżnić, wyrazić siebie przez to jak się ubiera. Kiedyś tatuaże były symbolem upadku, tylko ludzie mający zatargi z prawem je posiadali, teraz w większości tatuaże są doceniane, podziwiane, sama marze o tatuażu. Tak naprawdę wydaje mi się, że większość młodych ludzi nie ma problemu z taką formą wyglądu, niemniej jednak na pewno ktoś, kto nie wygląda tak samo obejrzałby się za kimś takim na ulicy i zastanowi się jak ta osoba będzie wyglądać na starość, szczerze? kogo to obchodzi? Osoba, która robi sobie to wszystko ma pełną świadomość tego jak jej ciało będzie wyglądać i widocznie to akceptuje, więc o to się nie martwcie. Większy problem z akceptacją ma raczej starsze pokolenie, to się chyba już nie zmieni, wydaje mi się, że ktoś taki sam musiał by mieć taką sytuację by w ogóle zacząć myśleć o tym, że taka forma wyglądu nie ma wpływu na to jaka jest sama osoba, która taki wygląd posiada.Chodzi mi o to, że za tymi tatuażami, kolczykami itp jest zwykła osoba, taka jak ty czy ja. Nie musi od razu być kryminalistą. Naprawdę nie powinniśmy oceniać ludzi poprzez pryzmat wyglądu, ponieważ co do niektórych naprawdę możemy się pomylić, co widzieliście już w teledysku. 






bluza Local Heroes / okulary H&M /

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Gratuluje odwagi, mnie by musieli przywiązać do łóżka pasami bezpieczeństwa żebym dała sobie zrobić tatuaż ;) To chyba za bardzo jednak boli. Czasami jednak, jak widzę śliczne dziewczyny czy fajnych facetów z toną - dosłownie- tatuaży to jednak przypominają mi się czasy, gdy tatuaże robili za darmo w więzieniach. Czasem lepiej uzbierać kasę na jeden ale porządny tatuaż, niż na 10 ale wątpliwego wyglądu. Mam nadzieję, że jak uda Ci się zrealizować tatuażowe marzenie to będzie on porządny ;) Pozdrowienia www.mojegotowanieiblogowanie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem robienie tatuażu powinno być czynnością przemyślaną, to jednak coś co zostanie z nami do końca życia wiec lepiej wydać na niego więcej, zrobić go w porządnym salonie a potem nie żałować że wyglada tak jak wygląda ;) wiec zupełnie się z tobą zgadzam ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten teledysk! Jest bardzo prawdziwy. W ogóle cenię sobie raperów za prawdę. :P Powinniśmy być sobą zawsze, a to, że czasami ludzie postrzegają Nas inaczej niż tacy jesteśmy. No cóż, nie byli na tyle odważni żeby Nas poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja ;) niektórzy raperzy naprawdę w swoich utworach coś wyrażają, przekazują w nich jakieś wartości.

      Usuń
  3. Ummm.... Trafiłam na twojego bloga przypadkowo. W sumie szukałam różnych pseudonimów z ,,Girl". Patrzę - blog. Wchodzę. I powiem, że bardzo mi się spodobałaś. Będę twoją stałą czytelniczką :)

    just-life-be-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło, naprawdę :D

      Usuń
  4. Oglądałam ten teledysk, słuchałam piosenki i wszystko nawet mi się spodobało ;) Teledysk jest fajny, bo porusza problemy współczesnego świata, czyli ocenianie przez pryzmat czynów i wyglądu . Super blog <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rap to też nie moją bajka, ale jak widać teledysk ma bardzo dobry przekaz, powiem Ci, że w mieście raczej nie patrzy się aż tak na to wszystko, jak się jedzie gdzieś, gdzie mijamy masę ludzi nie tylko inaczej ubranych, ale o innym kolorze skóry czy mówiących w innym języku to się aż tak nie zwraca na to uwagi :) nie mniej jednak nigdy nie oceniam ludzi po wyglądzie czy tatuażach (które swoją drogą strasznie mi się podobają i pewnie za niedługo sobie zrobię :) ) u mnie na kochanej wsi to wystarczy wyjść wieczorem pobiegać ,dla zdrowia to już każdy będzie wiedział i będzie wytykał palcami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Obecnie tez mieszkam na wsi (jeszcze tylko 2 lata :D) i zgadzam się z tobą, tutaj wystarczy ubrać się jakoś inaczej i juz jesteś na językach wszystkich..
      Podzielam twoją miłość do tatuaży gdyż sama o nim marze! Najchętniej zrobiłabym sobie cały rękaw, ogranicza mnie tylko chęć pracowania w zawodzie, w którym nie bardzo jest to do przyjęcia..

      Usuń
  6. super miejsce, zapraszam na mojego bloga http://www.krystianwojtowicz.pl - przy zapisie masz ebooka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez King Archee.