Tu wpisz tytuł.

Też czasem macie takie dni, w których czujecie jakby wszystko co robicie było złe? Czego się dotkniecie od razu się wali, chcecie dobrze, a wszystko wychodzi jeszcze gorzej. Czasem są też takie dni, w których nawet nie wiemy dlaczego, ale czujemy się niepotrzebni, niedocenieni, nasze dni wyglądają jak przysłowiowe ,,piątki trzynastego,,. W ostatnim czasie wpadłam chyba w jakaś chandrę bo czuje, że wyglądam źle, czuję się jakoś nijako, nie mam na nic ochoty..spotyka mnie to głownie wtedy kiedy jestem sama, myśle o wszystkim, czuje się niepotrzebna...dlatego ciągle ktoś musi ze mną przebywać, najlepiej czuje się z chłopakiem lub przyjaciółmi. To niesamowite jak humor osoby, z która jesteśmy potrafi wpłynąć na to, jak wygląda nasz. Przykładowo jeśli jesteśmy z kimś kto ma genialny humor, po jakimś czasie i nam się udziela mimo, że początkowo nie był najlepszy. Działa to rownież w drugą stronę, wystarczy, że ktoś jest zły i odpowiada ci wymijająco, sama zaczynasz się denerwować i robić to samo, nie każdy tak ma, ale ja napewno :p dziewczyny ogólnie są mega dziwne w mojej opinii...ale to już dłuższa rozmowa :D
Od kilku dni staram się napisać jakiś post, to że jakoś nieszczególnie potrafię ubrać w słowa to co chce powiedzieć widać już po tytule. Po prostu przygnębia mnie sama myśl, że na razie nie mam zdj i nie wiem nawet kiedy będę je mieć (a chyba każda kobieta nie lubi nie wiedzieć). Może to głupie, że się tak tu żale, ale w sumie po tym widać, że ten blog jest w 100% o mnie, o tym co czuje, przeżywam. Czasem przydaje się o tym wszystkim napisać, wydusić to z siebie. To taka moja mała terapia. Pisząc to opatulona w koc sięgam po kolejny kubek herbaty, od której jestem ostatnio uzależniona, wyłączam wszystko i staram się przetrwać burze za oknem, a was zostawiam ze zdjęciami. Nigdy nie wiem jak kończyć post...więc pozostaje mi tylko obiecać poprawę humoru i jakość postów, następny pojawi się szybciej to na pewno!
Korzystajcie z wakacji! :D










 









               

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Moja blogerka <3 jutro się widzimy to Ci przekażę pozytywną energię (mam nadzieję), buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś! :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!
    Co cię podkusiło do założenia bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to nie jest mój pierwszy blog, wcześniej były one o zupełnie innej tematyce, taki jak ten marzył mi się od dawna, ale nie miałam odwagi, obawiałam się krytyki itp. Jakiś czas temu postanowiłam, że nie będę się niczym przejmować i po prostu spróbuje ;)

      Usuń
  4. Mega podobają mi się niektóre zdjęcia ^^ Bardzo fajny i przejrzysty masz blog :)

    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/szwedzkie-piekno-czyli-haul-z-ikei.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post, świetne zdjęcia


    zostałaś nominowana do LBA [ Liebster Blog Award ]
    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w akcji
    w poście na moim blogu dowiesz się więcej
    http://nasztalia.blogspot.com/2015/07/lba-liebster-blog-award.html#more
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez Glowczynski.pl.