White dress.

Witam wszystkich!
To mój pierwszy wrześniowy post...dopiero teraz mam czas go napisać. Jest 9;34, kończę odrabiać lekcje, w między czasie szukam sukienki na połowinki, staram się zrozumieć jutrzejszy plan lekcji i nauczyć się na kartkówkę. Typowe życie licealisty? U mnie, to codzienność. Tak naprawdę wstaje rano, jadę do szkoły, staram się przeżyć kolejny dzień nieróżniący się praktycznie niczym od poprzedniego, potem umilam sobie w jakikolwiek sposób czekanie na autobus (czasem nawet liczenie słupków staje się ciekawe), wracam do domu, wskakuję w mój domowy outfit, rzucam się na łóżko i nie chce robić już zupełnie nic...to dołujące, nie mam kompletnie na nic czasu, obiecałam sobie, że w tym roku naprawdę się przyłożę, od samego początku i powiem wam szczerze, że puki co mi się udaje (tak to dopiero 2 tydzień, ale oceniając to, jak szybko porzucałam inne moje postanowienia, to ogromny sukces). Najśmieszniejsze jest to, że zimą będziemy wstawać i będzie ciemno, a gdy wrócimy do domu to też będzie ciemno :D dobra nie śmieje się, jeszcze bardziej się zdołowałam...przez tą całą codzienną monotonie nie mam nawet czasu zająć się blogiem, marzę o wybraniu się na zdjęcia, lecz przez szkołę nikt nie ma czasu iść ze mną na jakąś sesję, a pomysłów mam co nie miara, więc jeśli już dorwę się do aparatu to już nw, który z nich wybrać.





 Robi się coraz zimniej, jedyne co mnie w tym pociesza to, to że będę mogła kupować moje ukochane swetry o każdej porze! Uwierzcie, kocham swetry, mogę je nosić w każdą porę roku, co jest śmieszne gdy  ze sklepów w środku lata wychodzę z górą swetrów, wygląda to co najmniej psychicznie..teraz bynajmniej mogę je kupować i nie martwic się litościwymi spojrzeniami kasjerów oraz przechodniów.





Powiem wam, że nie spodziewałam się, że tak trudno będzie mi wrócić do rutyny związanej ze szkołą. Teraz zdecydowanie bardziej doceniam weekendy i czas kiedy mogę się porządnie wyspać (oczywiście mój mózg jest chory psychicznie i w weekendy w dziwny sposób lubi pozbawić mnie snu już od 7 rano...wciąż się z nim o to podświadomie kłócę..)
Nie przedłużając, jak minęły wam pierwsze tygodnie w szkole?
Chętnie o tym przeczytam ;)




Odnośnie sesji, od dawna marzła mi się taka w długiej sukience, więc byłam wniebowzięta mając możliwość taką zrobić (podziękowania dla Darii ;> )  Ogólnie uwielbia nosić sukienki takiej długości, czuje się wtedy trochę jak księżniczka, a każda dziewczyna raz na jakiś czas powinna się tak czuć :D Zazdroszczę przez to tym wszystkim gwiazdą filmowym, które mogą je zakładać na różne gale.. marzenie.
Zdjęć, które mi się podobają jest dość dużo więc myślę, że wcisnę je w dwa posty :) dziś pierwsza część, druga już w tym tyg ;)




Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. cudna sukienka ^^ nie jest to nic przyjemnego jeśli cały dzień masz męczący i nie masz czasu zająć się sobą... właśnie... niedługo kiedy będziemy wstawać będzie ciemno i kiedy będziemy wchodzić do domu będzie ciemno. http://nieidealnaaa4.blogspot.com/2015/09/sposoby-na-czysty-dom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz obłędnie :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/przeglad-paszczy-na-jesien-do-300-z.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są cudne! mają swój klimacik ;)
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale niestety rozumiem o co Ci chodzi z tą rutyną :/ Przepiękne zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, bajeczne zdjęcia x
    Zapraszam do siebie http://opsmybella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest na prawde świetne :)
    http://ravraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miejsce przecudowne! Sukienka również świetna. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, piękne zdjęcia. Są magiczne
    P.S Obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez Glowczynski.pl.