Must have in autumn

Nadeszła typowa zimno-deszczowa jesień, po lecie zdaje się nie być już śladu. Niby lubię tę porę roku, za moje ukochane swetry i w ogóle :D ale jednak należę do strasznych zmarzluchów, kocham gdy jest mi ciepło, najchętniej chodziłabym z kołdrą do szkoły...raczej nierealne, lecz spokojnie pracuję nad tym ;> W tym poście przedstawię wam parę moich propozycji z serii 'MUST HAVE' jesienią. Może to wam troszkę ją osłodzi ;)

1. PŁASZCZ
To chyba nikogo nie dziwi, płaszcz na jesień to chyba obowiązek. Na ten sezon jest tyle fasonów, że nawet dla tych najbardziej wybrednych coś się znajdzie. Nie są one też aż tak tanie, ale postarałam się wybrać coś na każdą kieszeń:


                         >>199,00 zł<<                              >>179,99 zł<<                             >>199,00 zł<<

2. KUBEK TERMICZNY
To naprawdę fajna sprawa, na dworze z rana jest strasznie zimno i potrzebujemy czegoś co nas rozgrzeje w drodze do szkoły. Kubek termiczny jest wręcz idealny dla tych, którzy nie mają rano czasu na wypicie herbaty czy kawy w domu. wystarczy zaparzyć sobie taką herbatę w kubku termicznym i ruszać w drogę. Jestem wielkim leniem i kocham dłużej pospać, więc nie miałabym czasu na wypicie jej w domu, wiec kubek termiczny, który mogę zabrać ze sobą jest dla mnie świetną opcją .Praktykuję to od dwóch lat i szczerze polecam,w takim zimnie warto podróżować z czymś cieplutkim. Znalazłam dla was propozycje takich kubków (wystarczy kliknąć na ceny):


                  >>31,29 zł<<                               >>69,00 zł<<                                   >>23,92 zł<<


3. DUŻY SZAL
To coś, co każdy powinien mieć na takie dni jak teraz. Są ładne, ciepłe i można się nimi nieźle owinąć. Są tak duże, że mogą być jak taki kocyk. Do szkoły idealne, na pewno nie zmarzniemy ;)


                   >>79,99 zł<<                                >>79,90 zł<<                               >>39,99 zł<<




4. GOLFIKI
Ostatnio moja obsesja, w tym sezonie są bardzo modne, a co najważniejsze-CIEPŁE. Swetry, sukienki, kolory jasne i ciemne. Jest tego naprawdę dużo i każdy na pewno znajdzie jakiś dla siebie.


                  >>99,90 zł<<                               >>79,90 zł<<                                 >>69,90 zł<<



5. PONCZO
Coś co ja nazywam kocykiem z rękawami. Wszędzie takich szukałam. Przeważnie ich cena nie zachwyca, ale znalazłam kilka, które są ładne oraz przy nich nasz portfel nie ucierpi tak bardzo:


                      >>89,00 zł<<                                >>59,99<<                                   >>129,90<<



Mam nadzieje, że coś z tych rzeczy przypadnie wam do gustu i chodź trochę pomogłam :) 






Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Wszystko jest piękne! Nadal mi brakuje szala, ale ja też nad tym pracuję;p
    Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam obsesję na punkcie golfów .Ja zamiast płaszcza preferuję kurtkę , jakoś jestem przyzwyczajona :) Pozdrawiam !

    http://honeydaisie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez King Archee.