Tumblr photos.

Ostatnio bardzo spodobało mi się robienie zdjęć takich, jakie często zobaczyć możemy na np Tumblerze czy moim ulubionym We Heart It, który swoją drogą przeglądam dniami i nocami, oraz sama czasem wrzucam tam coś swojego. Do 'tumblr girl' raczej nie należę, hipokryzją jest także, że za samym tumblr nie za bardzo przepadam (nie mogę się w nim połapać), ale zdecydowanie lubię robić zdjęcia, które być może mogą być określane takim mianem. Dlatego w dzisiejszym poście, pokażę wam parę moich 'dzieł' - może niektórym przypadną do gustu.

Poprzestawiało mi się nawet w głowie i oto ja 'wielka przeciwnika instagramu' , Pani 'nigdy nie założę tego cholerstwa' - założyłam owy portal! Czysta hipokryzja, wiem, ale jakoś mnie tknęło, w końcu jak szaleć to szaleć. Dlaczego go nie miałam? Nie wiem, jakoś nie chciało mi się wrzucać zdjęć, tych całych hashtagów (niektórzy nawet wciskają je w zdaniach, w których nie mają najmniejszego sensu), jakoś nie kręciło mnie to - jednak po namowach stwierdziłam, że czemu nie, mogę spróbować, w końcu aplikacja snapchat (mraauu011) też na początku nie przypadła mi do gustu, a teraz jest jedną z moich  ulubionych.




Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Zdjęcia świetne. Również lubię oglądać takie zdjęcia.;)


    http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Ogólnie w pierwszym momencie myślałam, ze to sklejka z inspiracjami z Tumblra ;) :)
    Zapraszam do mnie – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia. Serio wyglądają jak z tumblra *-* Świetnie Ci wyszły.

    Zapraszam :) http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia są idealne! i do tego jesteś taka śliczna!! :**
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja tumblr girl <3
    - M.A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, ale osobiście chyba nie przekonam się do snapchata, instagrama itp ;D
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przyszło to naprawdę z trudem..ale wciąż jestem na etapie małych kroczków co do instagrama xd

      Usuń
  7. Genialne zdjęcia<33
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tumblr wszystko jest takie idealne <3 Lubię tam przesiadywać i oglądać zdjęcia!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam, KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Aj tam od razu hipokryzja jestesmy tylko ludzmi i czesto zmieniamy nasze zdanie! <3 A zdjecia po prostu cudowne sama uwielbiam ogladac tumblrowe zdjecia jak te z weheart.it i takie tam! <3 Oby tak dalej! :3
    p.s. sama nie ogarniam tumblr xD

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham Tumbrla oraz We heart it .W portalach jest tyle wspaniałych rzeczy .Kiedy mi się coś mega podoba to porównuję to do tumbrla mówiąc "ale tumbrelove " haha już każdy się do tego przyzwyczaił .uwielbiam oglądać takie piękne zdjęcia .Pozdrawiam

    http://honeydaisie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz tam takie śliczne zdjęcie z "filtrem 3d" jeśli mozna to tak nazwać. Jak go uzyskalas?*-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez Glowczynski.pl.