'Założyłam bloga tylko dla współpracy'


Hej ;) dziś przychodzę do was z postem o wręcz bardzo aktualnej tematyce, mianowicie zakładanie bloga tylko dla współpracy. Dlaczego poruszam tę kwestię? Sama nie wiem, chyba dlatego, że robi się to dla mnie coraz śmieszniejsze. Od kiedy z bloga można czerpać jakiekolwiek profity powstało ich tak dużo, że nie sposób się w tym odnaleźć. To wręcz przeraża. Sama bloga założyłam niedawno i oczywiście perspektywa dostawania czegoś 'za darmo' jest pociągająca - jednak jeśli ktoś mając np 30 obserwatorów wypisuje do każdej możliwej firmy i wręcz błaga o ubrania, lecz na blogu zarzeka się, że jest on pisany tylko i wyłącznie z pasji i miłości do blogowania, to przyznajcie, że taki schemat jest dość żenujący.
Teraz nasuwa się pytanie  'po co ja założyłam bloga?'. Otóż odpowiedź jest może niekonkretna, dla niektórych zagmatwana, dla innych bez sensu : ale poprzez blogowanie szukam samej siebie. Nie mam w życiu jakiejś szczególnej pasji, nad czym ubolewam - uważam, że znalezienie jej nie jest wcale takie proste jak by się wydawało, to cholernie trudne (szczególnie dla osoby często zmieniającej zdanie i troszeczkę nazbyt leniwej) i bardzo podziwiam osoby, które takową posiadają i oddają jej się w 100%. Zazdroszczę im, dlatego poprzez bloga próbuje znaleźć coś dla siebie - kto wie, może i to stanie się moją pasją, dla której oszaleję. Nie wiem, ale póki co podoba mi się alternatywa pisania czegoś od siebie, wyrażania swoich uczyć. emocji. Mogę tu spokojnie wyrażać swoje zdanie na każdy temat, no bo kto mi zabroni. Ten, kto naprawdę czyta tego bloga wie, że jestem tutaj szczera, nikogo nie udaje - i właśnie po to zaczęłam moją przygodę z blogiem, nie dla współprac, nie dla korzyści z tego płynących - lecz po to by mieć w sieci chociaż kawałek siebie, mały zakątek, do którego mogę zawsze wrócić.
P.S - czy ktoś, kto jest na tych wszystkich grupach blogerskich zauważył coś w stylu 'brakuje mi 30 obserwatorów do 100 - wymiana?' - jest tego od groma, a wygląda to trochę źle.Jeszcze mogę zrozumieć jeśli ktoś ma tysiące obserwatorów, stałych, prawdziwych czytelników i potrzebuje no nie wiem dosłownie kilku do okrągłej liczby, no ale na cholerę błagać o obserwatorów, mając zaledwie garstkę i na siłę dobijać do jakiejś liczby. Dla mnie to kompletne oszukiwanie samej siebie i swojej pracy włożonej w blog. No ale co, nie mnie oceniać.

Za zdjęcia w kompletnym mrozie dziękuję Oli - obudziłam się z bólem gardła, ale wydaje mi się, że było warto :D















bluzka i spodnie  H&M / buty born2be.pl / apaszka i kapelusz stradivarius /

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Bardzo ładna stylizacja ,super foty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. A co do Twojego wpisu, to też mam takie zdanie. Ciągle się spotykam z obs za obs i tym podobne. Wszystko szyte na jedną miarę. Cieszę się, że są takie blogi jak Twój. Miło poczytać coś wartościowego. Pozdrawiam
    http://jbsios79.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja też prowadzę bloga od niedawna, ale nie ze względu na wizję super współprac i bycia sponsorowaną... Już kiedyś blogowałam i trochę mi tego brakowało, to miejsce gdzie możemy tak jak pisałaś wyrazić swoje zdanie na dany temat i trochę się wyżyć czy sobie ulżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, że ostatnio blogowanie dla ubrań jest coraz smieszniejsze. Ja ostatnio też poruszyłam podobny temat jeśli chcesz to zajrzyj ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację mnie też irytują pseudo bloggerki które zakładają blogi tylko dla współpracy. Planuje również ten temat poruszyć na moim blogu. A co do Ciebie to moim zdanie jesteś naprawdę doba w tym co robisz, uwielbiam twoje posty, zawsze są dopracowane do granic możliwości i wciągające.
    Zakochałam się w tych zdjęciach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Podzielam Twoje zdanie. Irytuje mnie kom/kom, obs/obs, itd...Jaki to ma cel? A takich osób w sieci niestety jest pełno:(
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie:) Ja sama mam bloga od kwietnia i dopiero ostatnio shein do mnie napisało, oczywiscie fajnie dostać nowe ubrania ale blog to mój dom w sieci i piszę go z pasji, z serca a nie aby się wzbogacić :). Ale ostatnio natknęłam się na bloga w którym dziewczyna pisała, że on jest tylko po to aby dostać rzeczy za darmo :D Ehhhh ... :)

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą — współprace są fajne, ale nie każdy może je mieć, a żebranie o obserwacje tylko po to, żeby dostać coś za darmo jest żenujące. Jeśli ktoś pisze bloga tylko dla giftów, a nie z pasji, chęci rozwijania się i poznawania nowych ludzi, to coś jest bardzo nie tak. Naprawdę szkoda, że tak dużo jest właśnie takich blogów, bo przez to firmy źle patrzą na nas wszystkich, a nie tylko na tych żebrzących. Inna sprawa, że prosząc się o współpracę i przyjmując każdą, byle mieć z tego cokolwiek, dzieciaki psują rynek.
    PS. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem nie można tak generalizować, każdy ma inny cel i dąży do jego osiągnięcia. A i tak prawda i szczerość wygrają, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiscie ze takie zachowania ludzi bezmózgich sa zalosne gdy ktos zakłada strone by tylko dostac darmowe rzeczy itd. Jednak z tego co widze wiele osob ktore tu skomentowały napisały ze sie z Toba zgadzają a sami tak robia na tych grupkach na fb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że połowa ludzi, która wchodzi na blogi wgl nie czyta postów, a komentuje byle by tylko na końcu wkleić link do siebie...i znów nasuwa się pytanie ' po co?! '

      Usuń
  11. Dla mnie też jest to już żenujące. Coraz częściej wpadam na blogi pisane wyłącznie dla współprac lub innych według mnie najmniej istotnych rzeczy. Dla mnie blog powinien być zbiorowiskiem myśli i swoim spojrzeniem na świat i takie strony właśnie lubię przeglądać :)
    Dodatkowo denerwujące są komentarze typu "Świetny post, zapraszam do mnie" do których często dodane są też błagania o kliknięcia... Rozumiem, że komuś może zależeć, ale błagam - nie popadajmy w skrajność. :P

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety dużo jest takich blogów co korzystają z obs/obs aby podbić sobie czytelników. Czy to ma sens? Na krótką metę. Dostanie się te ,, darmowe ciuszki", skończy się współpraca a co potem? Blog staje się ,,pusty" Bo cokolwiek byś nie napisała to i tak nikt tego nie skomentuje no CHYBA że o to jego poprosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie ma sensu.. A gdzie w tym wszystkim potem prawda? Ja może nie mam zbyt dużo obserwatorów, ale i tak jestem dumna, że osiągnęłam to sama, a nie poprzez błaganie o to innych i zbędne wymiany.

      Usuń
  13. Moim zdaniem też uważam to za głupotę .Zakładanie bloga po to aby mieć nowe ciuchy , kosmetyki i tak dalej .Pisanie bloga może służyć jako pasja , coś co nam pozwala pokazać siebie :) Piękne zdjęcia i pozdrawiam .

    http://honeydaisie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Często blogi zakładane dla współpracy wyglądają tak, jakby wszystko tam było pisane na siłę, a 3/4 postów to wishlisty :) Sama nigdy bym nie pomyślała o blogowaniu dla współpracy. W zasadzie tematyka mojego bloga nie sprzyja żadnej współpracy z firmami ubraniowymi...
    W zasadzie nie zauważyłam jeszcze czegoś takiego na grupach blogerskich, ale to przez to, że rzadko na nich bywam :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha i każdy komentujący przyznaje Ci rację, ale mimo wszystko wstawia odnośnik do swojej strony. ŻENADA i HIPOKRYZJA aż kipi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszkadza mi to, ze ktoś na koniec komentarza wstawia link do siebie, dzięki temu można rozpoznać, że jest z danego bloga - nie podoba mi sie tylko jeśli jest to komentarz typowo z serii ,,kopiuj-wklej'' osoby, która nawet nie przeczytała w całości postu, a mimo to komentuje tylko i wyłącznie po to, by sie zareklamować. To zdecydowanie można określić mianem Żenady.

      Usuń
  16. Póki co* to troche gryzie w oczy ;)

    Uważam dokładnie tak samo, ja pisze dla ludzi aby uwolnić wszystkie moje emocje.

    Chce Cie uświadomić, ze zostałaś nominowana do LBA.
    Szczegóły poznasz u mnie na blogu. Mam nadzieje, ze już niedługo zobaczę u Ciebie posta.
    http://myshared-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawiłam ;) dziękuję za zauważenie, musiałam przeoczyć ;)

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia w takim magicznym miejscu O_O

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy post! :) A zdjęcia? Dobra robota :)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez Glowczynski.pl.