Tracę czas?

Zdecydowanie wpadłam ostatnio w ogromny dołek...mało rzeczy mnie cieszy, mam złe myśli, nie potrafię się na niczym porządnie skupić.Zaczęłam się zastanawiać, czy dobrze wykorzystuje swój czas, czy dobrze wybrałam. Jestem w liceum, więc mam od groma nauki, często siedzę po nocach, robię notatki, czytam po raz kolejny te same zdania, z nadzieją, że być może w końcu coś zapamiętam-zdarza mi się płakać. Nie znajduje zbyt dużo wolnego czasu. Wstaje, jest ciemno, idę do szkoły, spędzam w niej pół dni, wracam, znowu ciemno, jem obiad i nie mam ochoty już na nic więcej, a czeka na mnie tona pracy domowej. Nie mam za bardzo czasu na spotkania ze znajomymi, zdjęcia, posty, a co najbardziej przygnębiające nawet na rodzinę. Nie spędzam z nią zbyt dużo czasu. Mimo, że mieszkamy w tym samym domu, to bywa, że mijamy się tylko na korytarzu, ja wchodzę, oni wychodzą i na odwrót. Zaczynam się zastanawiać, czy aby na pewno życia, nie przelatuje mi przez palce...




Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. ładnie

    Rzadko można spotkać blogerów, którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać z kolei dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam udowodnić wszystkim, że ta platforma jest warta uwagi i można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie: http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem trzeba się zastanowić co jest ważniejsze w naszym życiu i temu się najbardziej poświęcać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio też mam takie ponure dni, że nic mi się nie chce i czas leci jak szalony, albo dłuży się okropnie, uroki zimy.

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na odpowiedzi do LBA ❤️
    Przypominam o nominacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post. Masz cudnego bloga. Pozdrawiam ;)

    http://girl0almighty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez King Archee.