'Typical' Typical Girl

Tytuł chyba mówi sam za siebie - jedyne co mogę dodać to, to że twitter potrafi być wielką inspiracją :D dzięki kontu @typicalgirlsPL znalazłam dla was parę tekstów, sytuacji które zdarzają się mnie i każdej typowej dziewczynie - jako, że moja nazwa to właśnie Typical Girl jestem wręcz zobowiązana do pokazania tego - ja po prostu płakałam czytając niektóre :D
(większość jest z tt z tego konta, które bardzo polecam, lecz są też moje)

-w szkole: cicha i aspołeczna
na twitterze: popularna i lubiana z setką obserwatorów, no cóż...mówcie mi Hannah Montana

---
-Ten moment, kiedy rozwiążesz zadanie z matmy, a twoja odpowiedź nie jest nawet w proponowanych...
---
ja: *robi 50 selfie*
ja: *usuwa 49*
ja: *wpatruje się 1h w ostatnie, które zostało - po czym stwierdza, że jest brzydkie*
ja: *tez je usuwa*
---
                      -Jak mam schudnąć, kiedy najlepsza część życia to jedzenie?.. 
---
*zostaje sama w domu*
-myśli, że zrobi wielka imprezę

*rzeczywistość*
-sika z otwartymi drzwiami od toalety
---
- Kiedy kładę się spać, trzy na cztery głosy w mojej głowie chcą żebym zasnęła
.
.
.
Ten jeden zastanawia się, czy pingwiny mają kolana
---
Mam w życiu trzy wartości:
  ✔ Jedzenie ✔ Leżenie                              ✔ Jedzenie podczas leżenia 
---
W łóżku jest 6:00
Zaśniesz na 5 minut.
Budzisz się - jest 7:45
.
W szkole jest 13:30
Zaśniesz na 5 minut
Budzisz się - jest 13:31
---
INNI NASTOLATKOWIE
-narkotyki
-ćpanie
-imprezy
-ciąże
PODCZAS GDY JA
-internet
-jedzenie
spanie
Tak mamo, jestem złym dzieckiem.
---
Moje serce mówi tak, ale moja mama mówi nie...
---
Gubię wszystko 
marzenie
motywacje
cele
Ale głupiego tłuszczu nie mogę zgubić
---
Kiedy usłyszę przypadkiem słowo jedzenie jestem jak : 
 ---
 Kiedy mama zapomni wziąć ode mnie reszty z zakupów:
---
Ten moment kiedy wszyscy w klasie się śmieją, a tylko ty jesteś taka 'o co chodzi?'
---
 Normalni ludzi: śpiewają piosenkę
Podczas gdy ja: 
śpiewam piosenkę
robię chórki
śpiewam solówki gitarowe
gram na bębnach w powietrzu
---
Cały dzień czekasz aż położysz się spać, a kiedy to nadchodzi przeszkadza ci nawet wygniecenie na prześcieradle i każda pozycja staje się jakaś niewygodna.
---
ja: tak mi smutno...
ja: może posłucham smutnych piosenek, żeby dobić się jeszcze bardziej
--- 
Nigdy nie oceniaj książki po okładce. Na mojej książce od matematyki są uśmiechnięte dzieci, a zadanie wcale nie są takie wesołe.
---
ktoś: mogę coś sprawdzić w twoim telefonie?
ja: ok, tylko dokończę pisać sms'a 
ja: *usuwa 1736328476578 selfie*
ja: proszę
----
Ja kiedy długo na kogoś czekam i nie chce wyglądać głupio i samotnie: 
---
Ja w internecie: 
*hahahahah jezu sikam*
*pozdro z podłogi*
*hahaha umieram*
*OMG jaka beka, nie wytrzymam*
Ja w realu:
---
Mam nadzieje, że niektóre przypadły wam do gustu ;) Zapraszam na podane wyżej konto na twietterze, jeśli chcecie poczytać więcej ;D 

Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Ja robię tak jak na przed ostatnim i ostatnim haha Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha się pośmiałam :D

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, ten post jest o mnie :O

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju to wszystko takie prawdziwe :D
    andszei.blogspot.com
    ps. super pomysł na posta

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahhahahhaa boskie! :*
    ~M.A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama obserwuję to konto i jeszcze kilka innych w tym stylu. Zawszę płaczę ze śmiechu :)
    http://makequadro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahha niektóre to normalnie jakbym siebie widziała xd

    Pozdrawiam!

    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie prawdziwe *-* Twój blog jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nienawidzę tłumaczenia ,,jestem jak'' jest takie.... nie po polsku. Brzmi jak żywcem zerżnięte z tłumacz google. Jak się tłumaczy to, na Boga, nie chodzi o przetłumaczenie dobrze każdego słowa tylko tak, żeb brzmiało naturalnie ale nie straciło znaczenia. Już lepsze byłoby ,,wyglądam tak'' czy coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  12. geialny post, wiekszosc normalnie jest jak ja hahahha ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez King Archee.