X-MAS IS COMING.



Święta, święta, święta!
Tak, to już za 3 dni :) Dla części z was jest to na pewno jedno z ulubionych świąt - więc gratulacje, wasze czekanie dobiega końca! 
Jak ja się z tym czuje? Szczerze, to jakoś nie specjalnie odliczałam dni...W dzieciństwie zdecydowanie cały rok czekałam, aż wreszcie nadejdzie.Teraz, ciesze się po prostu z odrobiny wolnego. Nie wiem co się we mnie zmieniło, wydaje mi się, że to święto zrobiło się aż do przesady komercyjne. Ozdoby świąteczne można było zobaczyć już w październiku! Sprawia to, że zanim faktycznie nadeszły, ja już miałam ich dosyć. Może coś ze mną nie tak, ale po prostu nie znoszę tego okresu, kiedy w radiach puszczają ciągle te same świąteczne piosenki i nie, wciąż nie wiem "czy za rogiem nie stoi anioł z Bogiem.." (ciągle mam to w głowie!!). Anglojęzyczne jeszcze jakoś znoszę. Brakuje mi też śniegu, mimo że nie lubię go za bardzo, to jednak śnieg w tym okresie zdecydowanie cieszy.
Przez to wszystko zaczynam sobie uświadamiać, że dorosłość wcale nie jest taka super jak kiedyś myślałam. Uwielbiam wspominać sobie czasy dzieciństwa, w których potrafiłam cieszyć się z prostych rzeczy. Wierzyłam w to, że faktycznie na dachu jest Mikołaj i że naprawdę widzę tam jego sanie. Momenty, w których magicznie zjawiał się worek, mimo że ciągle byłam w pokoju i tylko na chwile wyszłam do łazienki. Przecież zwykły człowiek przecież nie położył by tego tak szybko! Coroczne szukanie prezentów, grzebanie w szafach, szufladach, za łóżkiem...i ta mina kiedy rodzice odkrywają nasze zamiary i podkładają rózgi. Zawzięte szukanie pierwszej gwiazdki, byle by tylko jak najszybciej usiąść do stołu, zjeść i rozpakować prezenty. Coroczne pisanie listów do mikołaja...A teraz? Widzę to tylko jako "O zima, zimno, deszcz?! - nie ważne. Pieniądze, mniej pieniędzy, brak pieniędzy - na co mi portfel, a no tak...na paragony i stosy jakiś karteczek"  
Ale mimo wszystko wciąż lubię święta, na swój sposób. Pozostaną tradycje, które zawsze będą mnie cieszyć i tym się kieruję. Nie wyobrażam sobie tego, żeby chociaż raz w roku w domu nie było choinki, nie dekorowałabym lampkami pokoju, mama nie spędzała by całego dnia krzątając się po kuchni, piekąc ciasta, rodziny biesiadującej przy wieczerzy, czy przemycania pod stołem jedzenia psu, tak żeby babcia nie widziała, że on też je opłatek. Nie wyobrażam sobie także, żeby po domu nie roznosił się zapach cynamonu i pierników. Takie rzeczy raczej na zawsze będą się kojarzyć ze świętami i lubię to, ale jednak święto samo w sobie to już nie ta sama radość co kiedyś. Optymistyczne jest jednak, że niektóre rzeczy, po prostu nigdy się nie zmienią.
P.S.  Fakty, który pewnie towarzyszy nie tylko mnie i będzie towarzyszył chyba do końca życia: Święta Bożego Narodzenia to zdecydowanie czas, w którym moja dieta składa się w 60% z mandarynek.


A na koniec standardowo, chciałabym Wam życzyć zdrowych i wesołych świąt, spędzonych w miłej atmosferze, w gronie najbliższych. Żeby Wasze święta nie były tak przerysowane, żeby były po prostu wasze, nie na pokaz. Żeby całe jedzenie rozlazło się tam, gdzie naprawdę tego chcemy (dziewczyny wiedzą o co chodzi ;D ). Życzę również godnego odpoczynku i trafionych prezentów! Do następnego ;)


P.S.2: Wszystkie zdjęcia prócz pierwszego gifa oraz ostatniego obrazka zrobiłam sama ;) 

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Rozwalił mnie All I want for Christmas is you and pizza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też :D dlatego musiałam dodać ;)!

      Usuń
  2. Te piosenki zdecydowanie mi też się już znudziły haha :) wzajemnie!
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "...brak pieniędzy-na co mi portfel,a no tak...na paragony i stosy jakiś karteczek" nawet nie wiesz jak zaczęłam się śmiać to czytając ;P To takie prawdziwe :D Wesołych świąt :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, że kogoś to rozbawiło :D

      Usuń
  4. również nie wyobrażam sobie świat bez lampek czy dekorowania choinki. świetny post, rozwalil mnie ten obrazek z "all i want for christmas is u" hahah.
    pozdrawiam i życzę wesołych, zdrowych oraz pogodnych świat :))
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obrazki. Już jutro! Wesołych Świąt ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podzielam Twoje zdanie odnośnie świąt. Teraz to dla mnie tylko okres, kiedy odpoczywam i jem. Bardzo ładne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się na jednym z nich napis "Sweater Weather" bo to jedna z rzeczy, które uwielbiam. Post pisany lekką ręką i taki styl pasuje do tego bloga. Harmonia - o to chodzi!

    Jak znajdziesz czas zapraszam do siebie i... Wesołych świąt! :)
    http://pamietam-wczoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, szczególnie to z odkrytym brzuchem ;] Fajnie, że w większości są Twoje.
    Podoba mi się twoje zdanie na temat świąt i się z nim zgadzam. Szkoda, że na kolejne musimy czekać rok ;c
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez Glowczynski.pl.