Jak zostać Tumblr Girl?

Każdy chce nią być, wyglądać jak ona, ubierać się jak ona, czesać jak ona i robić zdjęcia jak ona.
Kim ONA jest? Wyjątkowa dziewczyna, jedyna w swoim rodzaju, unikatowa i niepowtarzalna...do czasu aż nie zobaczymy innej przypadkowej dziewczyny, przechadzającej się ulicą, która będzie identycznie ubrana, w identycznej fryzurze i superstarach.
P.S. Post napisany wyłącznie dla śmiechu, oraz w celu zwrócenia uwagi na dość zabawne zwyczaje  związane z fenomenem "tumblr"...


Jak nią zostać? Oto parę prostych zasad:

I Kaktusy, to 'kwiaty', które tumblr girl po prostu kocha, zielone, kłujące , nie trzeba podlewać, a na zdjęcia to świetni modele!

II Słuchaj zespołów typu arctic monkeys, nie ważne że ich nie lubisz, liczy się logo ich zespołu ;) a i powinnaś znać co najmniej jedną piosenkę z nowego albumu, gdyby ktoś zapytał - R U MINE? będzie idealne.


III  Stylizowanie się na taką trochę baby girl to coś idealnie pasującego, zajrzyj więc do szafy swojej młodszej siostry czy kuzynki i podkradnij parę ciuszków np skarpetki z koronką :D
IV Na zdjęciach zawsze musisz
a) mieć zakrytą twarz - ręką, lub włosami
b) robić zdjęcia tylko połowy twarzy
c) dzióbki są już nie modne, usta ,,wypycha,, się w taki sposób, że wydają się większe

V Spodnie? Tylko podarte. Jeśli takowych nie posiadasz istnieje prosty patent po prostu się wywal, zwal na przypadek i zyskaj  zupełnie nowe, modne jeansy. A jeśli twoje towarzystwo nie jest tak modne jak ty, to pchnij koleżankę - teraz obie jesteście super!
VI Zawsze podkreślaj, że nie jesteś taka jak wszystkie (wyglądając dokładnie tak samo jak inne)

VII Selfie z kwiatem? Idealnie, najlepiej jak będzie mieć długie liście i zakryje pół twarzy!
VIII Bielizna? Tylko z inicjałami CK! Jeśli takiej nie masz to czym prędzej zamawiaj! Nie ważne, że za cenę jednych majtek możesz kupić co najmniej stosik zwykłych...Nie zapomnij też o swoim chłopaku, on przecież też musi być fajny i podziwiany na instagramie. Kupcie sobie takie same i koniecznie zróbcie w nich zdjęcie - to dopiero GOAL!
IX Kiedy na dworze jest strasznie zimno, ale wiesz, że z rozpiętą kurtką/płaszczem wyglądasz dużo lepiej...
X Każda Tumblr Girl musi mieć też bardzo modny bomber jacket! Nie ważne, że zbliża się lato i będzie ci w nim piekielnie gorąco! Jeśli już go masz, to go eksponuj dziewczyno!
XI Pokój? Tylko i wyłącznie biały..białe ściany, dodatki, meble, kot, instagram, laptop, sąsiadka...


A teraz na poważnie, sama lubię podobny styl i podobają mi się zdjęcia w tym stylu, nawet bardzo, a post został napisany wyłącznie dla śmiechu,  więc proszę potraktować go z dystansem i przymrużeniem oka ;)
+jeśli ktoś preferuje taki styl to zapraszam do sklepów:

Udostępnij ten post

94 komentarze :

  1. Tumblr Girl <3
    Moje ulubione sklepy ;D
    Świetny post! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem bycie tumbrl girl jest idiotyzmem bo czegoś nie lubisz to dobrze, bycie nią to bycie "ideałem “ bynajmniej na tumbrl ale to nie prawda, moim zdaniem oryginalność jest najważniejsza a nie czytanie w necie jak być "super"...

      Usuń
    2. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale ten post to żart. Nie znajdziesz tu autentycznych porad "jak stać sie tumblr" - chociaż widząc po ludziach, rożnie to interpretują. Zgodzić sie jednak musze, że ludzie nie powinni ślepo podążać za trendami, a jedynie nosić to, co im samym sie podoba i w czym jest im najwygodniej. Nie mniej jednak styl opisany wyżej to tez styl, moze juz oklepany, ale co sie komu podoba, to juz jego indywidualna sprawa. Opinia innych mówiąca, że im sie to nie podoba, nijak nie wpłynie na ludzi, którzy faktycznie ten styl lubią i praktykują. Ile ludzi tyle opini i na tym zakończmy.

      Usuń
  2. Bardzo fajny post :) i dobrze,że podkreślilaś,żeby potraktować go z przymrużeniem oka bo połowa osób by nie zrozumiała :p anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne, ale wciąż wiele osób nie rozumie ;p

      Usuń
  3. Przyznam się, że i ja lubię oglądać takie zdjęcia, bo są naprawdę bardzo ładne. Czasem jednak lubię postawić na oryginalność. Super post :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Zapraszam do siebie! Anastaziuk-blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie mogę być Tumblr Girl :/ Zamordowałam już dwa kaktusy.
    Ciekawy post, ale i tak uwielbiam tumblrowe zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też jestem kiepską Tumblr Girl bo moje powoli umierają,wołają o wodę, a ja mimo to ciągle na nie patrzę i wciąż zapominam podlać...sadystka, tak wiem.

      Usuń
    2. Boże... przeczytałam " kutasy" :D japierdole..

      Usuń
  6. Ciekawy post. Lubię ten styl, więc biorę to bardzo z dystansem, ale pośmiałam się bo taka w sumie prawda :D

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetny post! Nie powiem, mi samej również się to wszystko podoba, no ale błagam... Ile można? Kiedy każda dziewczyna na ulicy wygląda tak samo to robi się nudno. Czasem dobrze jest postawić na oryginalność!

    Pozdrawiam,
    kozlovskaiza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetny post! Nie powiem, mi samej również się to wszystko podoba, no ale błagam... Ile można? Kiedy każda dziewczyna na ulicy wygląda tak samo to robi się nudno. Czasem dobrze jest postawić na oryginalność!

    Pozdrawiam,
    kozlovskaiza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny klimat bloga i ogólnie fajny post (like this) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uf dobrze, że jednak doczytałam do końca, bo w połowie naprawdę cisnęły mi się niemiłe słowa na usta :) ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie posty sarkastyczne haha pomimo tego, że post jest napisany sarkazmem to denerwuje mnie u niektórych dziewczyn podpunkt 6. czasami jest do przesady
    dzięki za linki do sklepów :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie to i tak mój ulubiony styl :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post ;* lubie taki styl
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie? Tylko podarte. Jeśli takowych nie posiadasz istnieje prosty patent po prostu się wywal, zwal na przypadek i zyskaj zupełnie nowe, modne jeansy. A jeśli twoje towarzystwo nie jest tak modne jak ty, to pchnij koleżankę - teraz obie jesteście super! WYGRAŁO XDD

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post. Zwłaszcza ten punkt z darciem spodni. ^^ Miła dawka pozytywnego humoru.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozytywnie, humorystycznie i z całkiem innej perspektywy! Życzymy powodzenia w prowadzeniu bloga i dziękujemy za link :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i nie ma sprawy :)

      Usuń
  18. Chyba zawaliłam punkt drugi, bo znam zdecydowanie więcej piosenek arctic monceys niż tylko r u mine? i nawet je lubię. Teraz moje życie nie mam sensu, jak być mam być tumblr girl? ;c
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie!! Jak możesz?! Przecież Arctic Monkeys to tylko znaczek!!

      Usuń
  19. Haha, świetny post, teraz zauważyłam, że u mnie w szkole jest mnóstwo tumblr girls :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post strasznie zabawny :D Dziękuję za komentarz i obserwację u mnie.

    My point of view on fashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy, jesteś kimś, kogo warto obserwować ;)

      Usuń
  21. Jejku, to jest straszne, że dziewczyny słuchają takich zespołów jak Arctic Monkeys, tylko dlatego, żeby być "fajną" ;-;
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słucham tylko jednej ich piosenki, bo tylko jedna mi się podoba. Niepotrzebne mi do szczęścia słuchania reszty na siłę :)

      Usuń
    2. A o ich starych (wg mnie lepszych) kawałkach mało osób pamięta... :/

      Usuń
  22. Perfekcyjny post! *^*

    ♥ olijako.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogólnie to nie przepadam za tym stylem ale post jak najbardziej spoko ;) zapraszam do mnie :http://wszystkocochcepowiedziec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja sluch Arctic Monkeys a nie jestem TUMBLR GIRL :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej :)
    Noszę obroże, kurtki , lubię nosić gacie z napisami , podarte spodniesą super , moje zdjęcia tylko zakryte , pokój biały !
    Pewnego razu chciałam się dowiedzieć co to znaczy : 'Tumbrl Girl" - nawet nie wiedziałam że nią jestem - super szzczerze to się ciesze !

    OdpowiedzUsuń
  26. a od kiedy ubiranie decyduje o tym jaki jest człowiek i czy jest idotą? to jest poprostu zdaniem niektorych ładne i im sie to podoba i tyle

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakby co, SerafinTV (z Youtube) zrobił filmik o tym poście
    xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  28. "Gdy twój chłopak spojrzy się na jakąś inną dziewczynę, to nie mów do niego - Jak możesz, jak możesz się oglądać za innymi dziewczynami?!. Bo on.... myślał kurwa że to ty."\

    Święte słowa.
    Bądź sobą, albo nikim.

    OdpowiedzUsuń
  29. nie jestem taka jak inne, będąc zupełnie taka jak inne XD
    kompletny idiotyzm, lepiej mieć własny styl :v

    OdpowiedzUsuń
  30. czy thumbrl girl nie powinna mieć konta na thubrl?
    tak czy siak kto od serafina?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ehhhh, ludzie nie rozumieją żartu (patrz film Serafina (SerafinTV))

    OdpowiedzUsuń
  32. Kto od Serafina ???

    OdpowiedzUsuń
  33. "Zawsze podkreślaj, że nie jesteś taka jak wszystkie (wyglądając dokładnie tak samo jak inne)"~Tumbrl girl 2016 xD
    PS. Kto od Serafina

    OdpowiedzUsuń
  34. Jprdl czeba być nieźle zjebanym żeby się do tego stosować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać trzeba byc tez nieźle inteligentnym żeby przeczytać post do końca

      Usuń
  35. Te tumbr girl to jakaś paranoja...
    Pozdro dla wszystkich od Serafina

    OdpowiedzUsuń
  36. Styl typowych gimbusiar tylko widzisz jak sobie ryje zakrywają do zdjec parodia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, masakra... Mam jedna koleżankę, która sb ciągle zasłania twarz na fotkach. nudne to już jest. Ale typową tumblr girl nie jest. XD

      Usuń
  37. Pozdrawiam od Serafina XD

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  39. arctic monkeys kocha sie za ich muzyke a nie za znaczek -.- w zyciu gorszego posta nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowieku, czytaj posty do końca i ze zrozumieniem.

      Usuń
    2. To wszystko żarty xdd Ja jestem ich fanką jakiś rok ale niedawno jakaś dziewczyna w internecie napisała mi że czemu ich słucham żeby być tumblr girl XDD

      Usuń
  40. Kto od Serafina :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Co to za głupota... chyba nie myślicie że to się komukolwiek podoba...? ah ta komercja :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakby ktoś się zastanawiał, co to za blondynka na pierwszym kolażu, to jest to okaysage z yt :)
    A post bardzo przyjemnie się czytało, dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Połowa od Serafina :)

    OdpowiedzUsuń
  44. pozdro od Serafina ! :p
    proponuje oglądnąć filmik xd

    OdpowiedzUsuń
  45. Kto od serafina? XDDD

    OdpowiedzUsuń
  46. Zajebiste XD uśmiałam się jak nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  47. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    tyle jestem w stanie powiedzieć, bo brak mi lepszego określeniaXD

    OdpowiedzUsuń
  48. Hejka swietny post , i mam pytanie jaka to jest czcionka bo jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mowiac nie wiem, była wpisana w szablon

      Usuń
  49. Superaśny post! I takie pytanko, skąd wytrzasnęłaś ten szablon? Jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem ci bo było to zbyt dawno :/ ale był on dostosowywany specjalnie pod moje upodobania wiec mimo wszystko różni sie od oryginału ;)

      Usuń
  50. Hej! Dzisiaj zaczęłam czytać twojego bloga i jest naprawdę mega!Pewnie słyszałaś to już nie raz,dlatego przejdę do konkretów.Wiedziałaś,że ten post pojawił się na YT na kanale Serafintv? Jeśli nie,to chciałam ci to właśnie przekazać.Wiem,że ten post jest stary,a film ma 2 tyg.Ale myślę,że wywoła to uśmiech na twojej twarzy,a ja również bardzo się cieszę z tego,że twój blog ma coraz większy zasięg ♡
    Pozdrawiam,Weronika
    Tu powinien być chamski link do mojego bloga,ale takowego nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi sie zrobiło gdy przeczytałam twój komentarz! 😁 i tak wiem o filmiku, racja uśmiałam sie :D
      Jesteś strasznie kochana i dziekuje za komentarz ;)

      Usuń
  51. świetny post! :D

    http://martyna-semen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Moja babcia też jest tumbler girl, bo ma kaktusa. ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. Reszta może być tylko wkurwia mnie ten sposób robienia zdjęć. A post jest napisany zajebiście :)
    Dlaczego ten styl nazywa się tumbrl girl?

    OdpowiedzUsuń
  54. xD tumblr boy xD

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny post :)
    Przydatny i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  56. Najgorsze jest to, że niektóre osoby podchodzą do tego tematu na poważnie i serio starają się być jak najbardziej tumblr ;-; nie cierpię osób noszących koszulki zespołów, mimo że znają tylko jakieś 3 piosenki z najpopularniejszego albumu...

    OdpowiedzUsuń
  57. OMG XDDD Jak można słuchać małp, nie lubiąc ich? I... Jak można nie lubić małp? Oni są zajebiści xd Masakra jak niektóre dziewczyny się zachowują xddd Ale fajny, humorstyczny wpis :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam kaktusy od ponad 6 lat XD nie wiedziałam, że jestem Tumblr girl.

    OdpowiedzUsuń
  59. Hejo, ja od Serafina xD, ale spoko nie mam nic przeciwko xD Preferuje styl emo/metal... który łącze z hiphopowym xD (nie ma to jak , czarne rurki, obróżka, z 4 rozmiary większa dresówka i czapka z daszkiem xD) Post fajny i można się przy nim pośmiać choć nie które rzeczy/rady są dziwne...
    Pozdrawiam!
    Azusa~

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny post, powiem Ci, że idealnie trafia w sedno. I pomimo, że nie napisałaś go w prześmiewczym tonie większość z tych punktów to strzał w dziesiątkę! Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny post!
    Zapraszam do mnie - fashion-by-Selenne. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialne <3 Ale i tak lubię ten styl xd

    http://dustyredplace.weebly.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Co fajnego jest w tym jak wszystkie dziewczyny na ulicy wyglądają już tak samo? -.-

    OdpowiedzUsuń
  64. Tumblr girl to na pewno nie osoby oryginalne, ale jeśli komuś taki styl się podoba to nie ma co i trzeba akceptować, a nie naskakiwać na takie osoby jak wiele osób to robi:)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ironia i sarkazm tak bardzo! :D Lubię!

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny post <3
    zapraszam do mnie :* http://pomyslowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. No dobra, trafiłam tu dzięki filmowi Serafina, przeczytałam i posta i komentarze. Jak się teraz czuję? Jakby IQ ludzi z każdą sekunda było bliżej skali ujemnej. Ja rozumiem, że zrobiłaś ten post dla żartu, ale ku*wa, jak można lubić podarte spodnie i zdjęcia z twarzą, której w sumie nawet nie widać. Jestem tu z anonima, więc mogę się przyznać, że chodzę do gimnazjum, przez co muszę oglądać te gimbusiary, fałszywe przyjaciółeczki, które przy każdej najbliższej okazji cię obgadują, odsłonięte kostki/cycki/brzuch, czy słuchać rozmowy w stylu: "wczoraj on mnie wyru***ł", albo "będziemy razem do końca życia". Jako jedyna w klasie nie mam facebooka i całego tego majdanu, wypierającego mózg, nigdy nie zrobiłam sobie selfie, ani tym bardziej dziubka. Trochę odbiegłam od tematu, ale niestety większość nastolatek stara się, żeby postrzegano ją jako tumblr girl, co jest czystą głupotą, a patrząc na komentarze posta zbiera się we mnie właśnie taka siła na "hejtowanie" tego stylu. Umówmy się, to nie wpływa dobrze na człowieka, bo jak założysz dres na WF, to patrzą na ciebie, jak na nienormalną (u mnie dziewczyny ćwiczą w jeansowych spodenkach), nie umalujesz się jak dziwka - chcesz zostać singielką do końca życia, a jak nie masz chłopaka, to od razu wiadomo, że coś jest z tobą nie tak. Mój komentarz nie ma na celu obrazy autorki, wręcz przeciwnie, był to nawet fajny pomysł, chciałam jedynie zwrócić uwagę na kilka rzeczy, które robi z dziewczynami ten styl. Nie oszukujmy się, jak założysz w zimę bluzkę odsłaniającą brzuch, czy naszyjnik w stylu obroży, wyglądasz (przynajmniej dla mnie) jak prostytutka. Przepraszam, jeśli kogoś obraziłam, ale uważam ten styl za idiotyzm.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez King Archee.