NAIWNE HASEŁKA - NOWA JA?

Obejrzałam jakiś film dotyczący ćwiczeń, przeglądałam też mnóstwo zdjęć typu 'body goals' i sama zapragnęłam coś w sobie zmienić. W głowie zaczęłam układać sobie już jadłospis, godziny, w których będę jeść, harmonogram ćwiczeń, obiecałam sobie, że wstanę wcześniej i zjem porządne śniadanie przed szkołą - a tu co? Dzień następny, godzina 6;10 - wstaje na ostatnią chwilę, szykuje się, w pośpiechu wychodzę. Nici z pożywnego śniadania, wymyślnego posiłku, harmonogram cholera wie gdzie, a ja wciąż oglądam zdjęcia i filmiki z serii ,,zmień swoje życie,, zagryzając tabliczkę czekolady i siedząc owinięta kocem przed komputerem.
Czy ktoś oprócz mnie zna ten schemat?
Chyba tylko ja robię dwa przysiady i biegnę patrzeć w lustro, czy mam już ciało modelki :D
Stwierdziłam, że nie chce po raz kolejny postawić sobie 'bycie fit' jako postanowienie noworoczne. U mnie wygląda to raczej tak, że wymyślam sobie je wszystkich, a potem zastanawiam się, które pierwsze z nich olać :D Być może istnieją bardziej ambitne osoby ode mnie i realizują swoje postanowienia. Jeśli ktoś z was już jakieś spełnił, to proszę pochwalcie się w komentarzu, chętnie pogratuluję!
Może nie mam postanowień, ale na pewno mam plany, które mają więcej niż 50% szans na spełnienie:
- kupno aparatu
-dużo wyjazdów w parę miejsc
-osiągnąć pełnoletniość
-zaplanować plan podróży (pierwszy tak daleki bez jakiejkolwiek kontroli rodziców, wszystko na własną rękę)
Wymieniać, a wymieniać.


Wiecie co mnie denerwuje? Posty o tym, że powinniśmy zmieniać swoje życie, robić to i to, ćwiczyć, zdrowo jeść, polecieć w kosmos...a takie rady pisze osoba, która sam kompletnie nic ze swoim życiem nie robi xd Boże broń, nikogo nie oceniam i nie chce krytykować, no ale serio, najpierw powinniśmy popracować nas sobą, a potem udzielać innym rad. Zacznijmy stosować się do tego o czym tak zawzięcie piszemy. Oczywiście nie mówię o wszystkich, to ogólne przesłanie.

  Przepraszam, że nie odzywałam się przez miesiąc...serio to cały miesiąc, nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy. Nie mam zamiaru wymyślać, że miałam problemy i musiałam odciąć sie od wszystkiego, lepiej miałam nawet kilka postów w zanadrzu, jedyny powód to...tam, tam tam..brak zdjęć! Wiem, robi się to już nudne..sama siebie tym denerwuje ;p
No nic, pozostało mi tylko dalsze pisanie, w miarę systematyczne i oby do czerwca!! Wtedy już na pewno blog będzie prowadzony na 100%.
+zachęcam do obserwacji i komentowania :) ostatnio mam manie na blogi i przeglądam wszystko, komentuje, szukam ciekawych blogów. Może zrobię nawet taką zakładkę ;) No nic, do następnego!




PS. to nie malinka.. xd 

Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. Czasem warto planować sobie różne wydarzenia na przyszłość i dążyć do ich spełnienia :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie planować, mieć wszystko ułożone. Nie lubie spontanów ;)

    Kinga Dobrowolska - blog. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to się śmieje, że Nowy Rok - Nowa Ja! Aktualnie minął miesiąc od moich postanowień i raz jest lepiej a raz gorzej ;) Trzeba wyczuć ten balans, bo w końcu jesteśmy tylko ludźmi i należy nam się coś więcej niż np ciągłe diety!
    Pozdrawiam, Chmielova

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wszystko powoli, a nie na już :D masz przecież cały rok na realizację swoich postanowień :D
      również pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Myślę że niektóre osoby piszą to by ten kto to czyta miał jakieś wsparcie
    www.opowiadaniatomojezyci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tylko dość często zdarza się, że piszemy takie rzeczy, do których sami potem się nie stosujemy. Każdy przy takim poście powinien zrobić sobie solidny rachunek sumienia. Nie chce obrażać nikogo, podawać jakieś przykłady czy coś w tym stylu, po prostu chce zwrócić uwagę na to, żeby każdy zastanowił się nad tym co obiecuje i do czego stara się przekonywać innych oraz niech sam to praktykuje ;)

      Usuń
  5. Masz rację. Nie raz czytając artykuły w sieci przeklinam osoby do monitora które mówią 'zrób to, zrób tato... Powinnaś byś taka, taka i siaka...". każdy ma swoje życie, cele, marzenia, problemy... Nie możemy się stawać bandą klonów, bo ktoś powiedział że ładne są tylko szczupłe blondynki. To co? Teraz każda ma lecieć do fryzjera i cwiczyc godzinami, choć czuje się dobrze w swoim ciele? Paranoja. Same musimy wiedzieć co chcemy. A nie zmieniać się na siłę...
    Ściskam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju w tym momencie po prostu Cię kocham :D Nie dajmy sobie wmówić, że tylko bycie fit i wysportowana sylwetka jest dobra :D róbmy to na co mamy ochotę nie kreujmy się na jeden typ kobiety :D

      Usuń
    2. no dobra, może bycie fit jest dobre, cofam , ale nie popadajmy w paranoje :D

      Usuń
  6. Zgadzam się z tobą.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi udało się moje postanowienie na ferie więc jestem z siebie dumna ;P Rok to zdecydowanie za dużo czasu ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej śmieszą osoby, które pod wpływem mody kupują trzy tysiące gazet i płyt z ćwiczeniami, a potem nawet nie ściągną z nich folii. :P No, ale obowiązek i trend spełniony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah też tak mam :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jakbyś opisywała mnie :D

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem założenia, że najpierw powinniśmy popracować nad sobą, a dopiero potem dawać innym rady ;))
    Świetnie napisany post, bardzo prawdziwy :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny post! I Genialne zdjęcia (ciekawe kto robił :D).
    Piękna <3
    ~M.A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej słońce, to znów ja. Musisz dodac te zdjęcia gdzieś indziej, nie tylko na bloga bo sa genialne!
    Buziak :*
    M.A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie piszesz! Bardzo się ciesze, że przed ddob trafiłam na Twojego bloga :D Już klikam żeby Cię zaobserwować i nie owijając w bawełnę zapraszam do mnie agatkn.blogspot.com :) Byłoby mi bardzo miło :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zrobić taki efekt na zdjęciu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W PhotoScape w edytorze jest opcja "celofan" - tam możesz bawić się tym efektem ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez Glowczynski.pl.