Popadamy w hipokryzje?

Napisze wam dziś o czymś co znacznie mnie rozśmieszyło.
Odkąd pojawił się na moim blogu post o 'Tumblr Girl' i podobnym stylu ubierania się, zauważyłam na innych blogach posty o podobnej tematyce - mówię sobie, ok zobaczę co mają do powiedzenia inni. Po pierwszych słowach łatwo stwierdzić, że wszyscy są przeciwko tej całej mani na punkcie jednolitego pojęcia estetyki zarówno w zdjęciach jak i ubiorze. Krytykowany jest kolor biały, czapki wpierdolki, zdjęcia z pół twarzą. Widzę bardzo dużo komentarzy, które się z tym zgadzają, cieszą się, że ktoś W KOŃCU (mimo 10 innych podobnych postów) w końcu poruszył ten temat.Następnie sprawdzam parę wybranych kont na instagramie, oglądam zdj na blogach i co widzę? Dokładnie ten sam schemat, który został tak powszechnie przez te osoby skrytykowany. Jeśli to nie jest hipokryzja, to ja już sama nie wiem co nią jest. Jeśli podoba nam się taki sposób ubierania, robienia zdjęć, zabijania kaktusów (tak, wciąż nie dbam o moje kaktusy..) to przestańmy masowo zgadzać się, że ojej każdy wygląda tak samo, instagramy wyglądają tak samo - a sami wciąż podążamy za tym trendem, robimy zupełnie to samo co milion innych.
Następnym razem zastanówcie się szczerze sami przed sobą co myślicie i co sami praktykujecie, a dopiero potem komentujcie post typowym 'zgadzam się z tobą...link do bloga' bo naprawdę zaczyna się to robić śmieszne.
Jeśli nie chcemy oglądać tumblr girl  i tak bardzo pragniemy oryginalności - to zacznijmy od siebie samych, wprowadźmy trochę inności do naszego życia, zamiast nieustannie krytykować coś, co modne jest w tej chwili, lecz jeśli podoba nam się obecny styl zaczerpnięty z różnych mediów społecznościowych to 'who ceres?' - to tobie ma się to podobać!
Pozdrawiam bardzo serdecznie - Typical Girl.
P.S Zdjęcia bardzo ubogie, ale następnym razem się poprawię ;)




Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Super!
    Tez zauwazylam, ze ludzie to straszni hipokryci ''to jest bee'', a robia dokladnie to samo, krytykuja... A najbardziej smieszne jest to ze na poczatku kazdy krytykuje, a potem kazdy czapke wpiedolke nosi jak sie zrobi bardziej populara xD

    my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie krytykuję "tumblr girls". Mi się bardzo podoba ten styl, typ zdjęć, ale nie naśladuję tego na siłę. Jak coś jest aktualnie modne i mi się podoba, to będę to nosić, jeśli nie - to nie. Proste. Ostatnio spotkałam się z pytaniem (nie ironicznym),,jak zachowywać się jak tumbrl girl?". Co tu się dzieje...

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami moda dosięga punktu, w którym jest to juz lekka przesada, dlatego zgadzam sie z tobą i na post, który powiedziałaś, że widziałaś powiedziałam sobie 'o mój Boże'. Jesli cos nam sie podoba-to super, tylko pamiętajmy by w tym wszystkim nie utracić tego, kim tak naprawdę jesteśmy.
      Rownież pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Czapki wpierdolki to nie moja bajka, ale cały outfit bez nich to już coś ;) niby wszyscy mówią, że tumbrl girl są wszędzie a u mnie w szkole ze świeca takich szukać ;) a już chyba wolałabym taki styl niż wyglądanie jak pół dupy zza krzaka ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że sama mam biały pokoik i chcę kupić białe meble, aby iść w styl angielski. Wiem, że jest na niego teraz mega moda no ale co ja poradzę, że mi się podoba. Co do tej hipokryzji - nie raz to widziałam i nie raz jeszcze zobaczę. Ludzie chcą po prostu zostawić komentarz specjalnie nad nim nie myśląc i zgarnąć kolejnych czytelników na swojego bloga. Szczerze to nie wiem co o tym myśleć. Irytują mnie tacy ludzie, ale raczej ich nie pozabijam.... Hm.... Niee, nie będę zabijać :)
    Naprawdę niektórzy czasem powinno ruszyć te komórki w swoim mózgu (zamiast cały czas używać tylko tej elektronicznej) i pomyśleć nad tym co właściwie robią i wypisują.

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez King Archee.