Mother's day - 2 words, 9 letters

Dziś dzień najprawdopodobniej najważniejszej kobiety w naszym życiu - Mamy. To ona wydała nas na świat, opiekowała się, uczyła odróżniać dobro od zła, pomagała w trudnych wyborach, całowała nasze obdarte kolana, ocierała nasze łzy...
Tak wiele zawdzięczamy naszym Mamą, a czasem jest nam tak trudno to docenić. Wystarczył jeden błąd, jeden gorszy dzień by zapomnieć o wszystkim tym co dla nas zrobiła. Nie przeczę, często denerwowałam się na moją Mamę, miałam jej wiele za złe, nie przejmowałam się tym, że może jej być przykro, że ona też może mieć zły dzień i jest mi w tym momencie strasznie źle ponieważ często w takich sytuacjach nie potrafiłam przełknąć dumy i jej za to przeprosić...nie potrafię tego wyjaśnić, ale wciąż ciężko mi to zrobić.
Może i nie mam z Mamą AŻ tak dobrych stosunków jak bym chciała i żal mi też, że nie potrafię jej powiedzieć jak bardzo wdzięczna jestem za te wszystkie lata, za to, że tak naprawdę dzięki niej jestem tym, kim teraz jestem ale moim zdaniem za to w pierwszej kolejności powinniśmy podziękować naszym Mamą. Podświadomie to one była naszym pierwszym wzorem do naśladowania. Jako mała dziewczynka często bawiąc się w dom chciałam być właśnie taka jak ona. I z tego miejsca chciałabym jej w końcu podziękować, ponieważ nie potrafię zrobić tego wprost po prostu napiszę. Dziękuję Mamo, za to, że pomimo iż czasem było trudno, ty potrafiłaś sobie z tym poradzić i mimo młodego wieku dałaś radę i wychowałaś mnie na ludzi ;) Dziękuję za wszystko co dla mnie robisz i za to, że po prostu jesteś i wiem, że zawsze dla mnie będziesz.

Jaki jest najlepszy prezent na Dzień Matki? Może to dość banalne, ale wydaje mi się, że proste słowa Kocham Cię będą znaczyć dla niej więcej niż najdroższy prezent świata. W tych czasach wydaje mi się, że zapominamy o wielkości tego słowa. Nadużywamy go mówiąc do osób, które tak naprawdę nic dla nas nie zrobiły, do koleżanek, kolegów, tak zwane: "hahaha przecież wież, że Cię kocham". A tak naprawdę zastanówmy się ile razy powiedzieliśmy to ostatnio osobą, na których naprawdę nam zależy - w tym Mamie. A to przecież takie piękne słowa...
Dlatego idźcie do swoich Mam i powiedźcie im jak bardzo jej dziękujecie i jak bardzo ją kochacie - jeśli nie potraficie to po prostu napiszcie tak jak ja.

sukienka H&M / buty no name

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Cudowne słowa. Mama to najlepsza kobieta na świecie.
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :) http://veronika-amka99.blogspot.com/2016/05/neonail-czyli-to-co-najlepsze.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrafię nawet nazwać swoich uczuć po przeczytaniu tych słów córeczko...Moje serce przepełnia dumå i radość z tego,że to właśnie Ty mówisz do mnie...mamo...Kocham cie serce moje i dziękuję za tą niespodziankę ������

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby kocham swoją mamę, ale nasze stosunki ostatnio uległy pogorszeniu, Konflikt przekonań, charakterów, osobowości, planów. W sumie to już nie potrafię rozmawiać z nią tak jak kiedyś i trochę tego żałuję. Ale może się między nami poprawi :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mama jest dla mnie najcudowniejszą kobietą i najlepszą przyjaciółką! :)
    Śliczne zdjęcia!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mama to bardzo ważna kobieta w życiu każdego :) pamiętajmy o Mamach nie tylko 26 maja, ale każdego dnia :)

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda wiele osób nadużywa tego słowa i mówi je osobą którym nie powinna. Ja co prawdy naużywam też tego słowa ale mówię to tylko mojej rodzinie którą strasznie kocham :)
    Super post i fajnie że postanowiłaś tak napisać :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze jest wiedzieć, co to słowo oznacza, a wtedy na pewno nie będziemy go nadużywać. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez Glowczynski.pl.