Rocznica bloga!

Dokładnie 20 maja, okrągły rok temu dodałam tu swój pierwszy post (klik). Towarzyszyło temu wiele nerwów, bo bądźmy szczerzy, nagle wystawiam siebie pod wszystkowidzące oko opinii publicznej, tak naprawdę obnażając siebie i swoją duszę w internecie..Śmieszne jest to, że bloga tak naprawdę założyłam już chyba z 2 miesiące wcześniej i miałam spore, lecz dość typowe wątpliwości co do dodania pierwszej notki - co powiedzą inni, czy ktoś w ogóle tu wejdzie...Prowadzę go już przez dłuższy okres czasu i wątpliwości mimo wszystko jednak wciąż pozostały, ale co muszę podkreślić nie żałuje decyzji o założeniu bloga, bo kocham świadomość tego, że  mogę tu napisać o dosłownie wszystkim a czasem nawet komuś poprzez tą moją plątaninę słów pomóc czy doradzić. Przez ten rok nauczyłam się wiele o blogowaniu. Zdałam sobie sprawę, że to nie takie łatwe jak powszechnie myślimy. Wiąże się z nim dość duża odpowiedzialność, systematyczność - którą musimy połączyć z odpowiednim doborem słów czy zdjęć. Ciężko też zdobyć czytelników, znaleźć sposób na zachęcenie ich do samego siebie.
Blog to ciągłe udoskonalanie, praca nad nim i nad sobą samym ale równocześnie pasja. Nie raz miałam co do niego wątpliwości, wciąż boje się o reakcje znajomych ale mimo wszystko cieszę się, że podjęłam taką decyzję, że wytrwałam i wciąż tu jestem.
Z tego miejsca chciałam podziękować osobą, od których usłyszałam wiele miłych słów oraz dostałam dużo wsparcia. I oczywiście Marcie, za to, że mimo iż nie zawsze chciała to szła ze mną na zdjęcia!
Do następnego!

Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam! A kto? Blog Roksany!!!
    Będę chodzić na zdjęcia, będę <3
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę jeszcze wieeeeelu takich rocznic! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!
    Życzę Ci, by Twój blog przetrwał kolejne lata i dalej się rozwijał :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Śliczne masz włosy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super post:) zapraszam :http://brunettexox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów w blogosferze :D

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje roku i życzę kolejnych cudownych lat :* Samych sukcesów, groma aktywnych obserwatorów, radości z tworzenia i udanych sesji !
    Cudowne buciki i genialne okulary przeciwsłoneczne *.*
    *ByKocur Zapraszam*~klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój blog za miesiąc będzie miał swoje urodziny !!! Gratuluje ci tego roku i życze kolejnych rocznic <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku też się bałam "wszechwiedzącej opinii", dopóki nie wyszłam ze szkoły słyszałam dziwne komentarze na temat mojego blogowania. Najważniejsze to robić swoje! :) Sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję roku na blogu!:D
    Zdjęcia prześliczne i super buty :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz! Gratuluję rocznicy :) Ja również dostrzegam mnóstwo zalet w blogowaniu. Życzę wytrwałości i wielu sukcesów!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Pięknie wyglądasz, życzę sukcesów! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny blog,aż chce się oglądać zdjęcia i czytać to co piszesz ;) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wychodzisz na zdjęciach! az chce się patrzec, obseruję również! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja:)
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez Glowczynski.pl.