Jak kreatywnie zdobyć czytelników?

Zapewne, każdy kto prowadzi bloga wie, jak trudno przyciągnąć do siebie potencjalnego czytelnika. W sieci powstało tak dużo blogów, że trudno wyróżnić się i przebić wśród kilkunastu innych blogerów. W jaki więc sposób sprawić by to właśnie  Ciebie zauważono? W dzisiejszym poście przedstawię wam sposób znacznie bardziej oryginalny i kreatywny niż obs za obs czy kom za kom ;)

Ostatnio na jednym z blogów natknęłam się na pomysł, który od razu przypadł mi do gustu, mianowicie NAKLEJKI. Tak, zwykłe naklejki z Twoim własnym, ciekawym logiem i adresem bloga. Zainspirowało mnie to na tyle, że postanowiłam stworzyć i swoje w drukarni Booklet .
Naklejka jest moim zdaniem znacznie łatwiejszą i tańszą formą promocji, do tego trwałą gdyż naklejki pokryte są laminatem i mamy pewność, że nie rozmarzą się ani nie zniszczą podczas deszczu.
Zapewne myślisz sobie teraz 'co może dać mi taka naklejka?' Odpowiedź - bardzo dużo. Mając swoje naklejki z adresem bloga czy firmy możecie je zabrać ze sobą w każdą podróż i rozklejać w widocznych miejscach takich jak np. tablice ogłoszeń czy słupy. Kto nie przechadzając się po mieście czy po postu czekając na autobus czy koleżankę nie zwróci uwagi na małą, kolorową naklejkę i z czystej ciekawości nie zerknie na adres na niej podany? Człowiek, który długo na coś czeka szuka wzrokiem czegokolwiek co mogłoby go zainteresować, więc zamiast liczyć słupki czy cegiełki w chodniku, wejdzie na (może właśnie Twój) blog ;)
Nie masz bloga, ani własnej firmy? Nie szkodzi. Możesz zaprojektować naklejki z czymkolwiek zechcesz. Mi np podobają się różne loga firm lub zespołów, które potem fajnie wyglądają przyklejone na naszym laptopie czy walizce, które stają się przez to oryginalne i niepowtarzalne, co daje nam pewność, że nie będzie mowy o zgubieniu czy pomyleniu walizki np na lotnisku ;)
Jak stworzyć własne naklejki? Wystarczy zaprojektować prosty wzór, który najbardziej będzie nam odpowiadał, wybrać dowolny kształt, wysłać projekt na e-mail drukarni i gotowe! Po 3 dniach naklejki trzymamy już w naszych dłoniach. Prosta i kreatywna reklama zapewniona. Szczegółowe informacje znajdziecie na stronie http://online.booklet.pl/

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona, wręcz dumna z tego, że udało mi się stworzyć coś własnego oraz z tego, że  zdecydowałam się na taką formę dotarcia do czytelnika. Moim zdaniem jest oryginalna i co mogę potwierdzić nad wyraz skuteczna ;)
Zachęcam do stworzenia własnej naklejki ;) Dajcie znać czy podoba Wam się taka forma reklamy.

PS. Jeśli zainteresował Cie ten pomysł możesz zamówić własne naklejki bezpośrednio przez adres a.switala@booklet.pl a dodatkowo dopisując do zamówienia kod 'Bloger10' otrzymasz 10% zniżki . Pod tym adresem uzyskasz także pomoc oraz wycenę swoich naklejek. Obecnie trwa również super promocja, mianowicie 250 sztuk za 25zł!

Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. Szczerze fajny pomysł z tymi naklejkami tylko że nie do końca jestem przekonana do tego czy taka naklejka by pomogła nowo powstałym blogom raczej widziała bym to przy okazji bloga który ma dużo wyświetleń mimo wszystko oraz obs.
    Pozdrawiam
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi wydaje się właśnie, że tak jak napisałam w poście taka naklejka na przystanku czy słupie może zainteresować każdego chociażby wyglądem i z czystej ciekawości sprawdzi link - jeśli mu się spodoba zostaje na dłużej ;) Wydaje mi się, że naklejki sprawdzą się na każdym blogu, czy z dużą czy z małą liczbą obserwacji :)

      Usuń
  2. Kurczęn to naprawdę niezły pomysł! ;) Myślę, że ludzi moze to zainteresować zwłaszcza, że mało kto wpada na taki pomysł, aby robić takie naklejki ze swoim blogiem. ;)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, zwłaszcza jeśli ktoś wybiera się na jakieś spotkania z innymi blogerami lub na targi związane z tematyką bloga, zawsze łatwiej znaleźć reklamodawców, wręczając im wizytówkę, a taka forma jest interesująca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się zgadzam ;) To coś zupełnie innego, "kreatywnego".

      Usuń
  4. Pomysł rzeczywiście jest ciekawy. Kto wie, może z niego skorzystam :)
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł bardzo ciekawy, ale nie wiem czy zdecydowałabym się na taką reklamę bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten pomysł :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy wpis! Ja mam wlasne wizytowki i jak daje nawet znajomym bo chca np maila albo nr telefonu to od razu sie dziwia ze prowadze bloga i zawsze zajrza :) poza tym np jak sprzedam jakis ciuch na vinted to tez wkladam wizytowke i zawsze ktos zagladnie :)
    ale naklejki - dobra opcja. jak mi sie skoncza wizytowki chyba zamowie takie w formie naklejki.
    Ale jesli chodzi o naklejanie na przystanku naklejek - to zabronione, wiec odradzam, bo potem wpisza adres Twojego bloga, wygrzebia imie i nazwisko i Cie pozwą albo dadza Ci jakis mandat. bylo cos takiego z jakims wokalistą, ze do plyt dolaczal wlepy i ludzie naklejali gdzie popadnie i potem on mial z tego sprawe w sadzie.
    Ale np na jakies barierki, sluby, brzydkie rzeczy mysle ze spokojnie mozna naklejac! nikt sie o to nie przyczepi :) A tez fajny bajer dac taka wlepe znajomemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że o tym nie wiedziałam i naprawdę masz sporo racji jeśli chodzi o przystanki. Celna uwaga! Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  8. Piękne naklejki stworzylas. Może na wakacjach i ja popracuje nad jakimś projektem

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne naklejki stworzylas. Może na wakacjach i ja popracuje nad jakimś projektem

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, szczerze mówiąc to nie wpadłabym nigdy na niego. We wakacje jadę do Kołobrzegu, wszystkie słupy moje! :D
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post i świetne naklejki

    Jeżeli zastanawiacie się nad własnymi to zapraszam do siebie gdzie w wywiadzie wyciągam od grafików informacja o tym jak zaprojektować idealną vlepkę promocyjną - ZAPRASZAM!
    http://www.nalepiony-marketing.pl/2016/06/01/jak-zaprojektowac-idealna-vlepke-promocyjna/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł i cudowne naklejki :)
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam już o takich naklejkach :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry pomysł z naklejkami, tylko że w miejscach publicznych nie wolno ich naklejać, a na pewno nie na słupach czy przystankach - to karalne. Nawet jeśli nikt Cię nie przyłapie, to na naklejce jest przecież adres bloga. Za to walizka, torebka, laptop czy telefon jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę świetny pomysł, naklejki prezentują się świetnie.
    Pozdrawiam,
    Szwajka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetny pomysł, naklejki prezentują się świetnie.
    Pozdrawiam,
    Szwajka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł, to naprawdę może się sprawdzić i udać . Muszę wypróbować :)

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilalawcewicz@gmail.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja właśnie w ten sposób do Ciebie trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naklejki? Może i pomysł kreatywny, ale z Twoją liczbą postów dużo nie pomoże. Co najwyżej przysporzy ci wyświetleń. Na twoim miejscu popracowałabym nad systematycznością postów. Skoro tak czytasz inne blogi to czemu jeszcze o tym nie przeczytałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do systematyczności masz racje, musze nad nią znacznie popracować - teraz wynika ona z rożnych przyczyn. Co do tego czy pomoże czy nie, nie mnie to oceniać, ale może komuś blog sie spodoba i dzięki temu zostanie na dluzej. Jesli nie sprawdzi sie to u mnie, to moze komu innemu pomoże ;)

      Usuń
  20. Hmm..., a ja się boję, że na moim blogu to nie zadzaiała.
    Mam mało wyświetleń, ponieważ jestem początkującą blogerką.
    Czy naklejki mi pomogą?

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki pomysł jak najbardziej może się sprawdzić! Wystarczy zostawić naklejkę w odpowiednim, chętnie odwiedzanym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę świetny i tańszy sposób! Sama często rozglądam się wokół siebie, gdy czekam na autobus, może warto by spróbować?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Chodzę i chodzę po internetach w poszukiwaniu pomysłów na zdobycie większej ilości czytelników i proszę - trafiłam na Twój blog ;) Muszę koniecznie sprawdzić czy naklejkowy sposób działa. Chociaż wydaje mi się, że ciężko zauważyć coś tak drobnego.

    Minęło już kilka miesięcy od dodania tego wpisu, więc zapytam - czy w przypadku Twojego bloga, wpłynęło to na ilość czytelników? Jeśli możesz, odpowiedz proszę u mnie, bo chyba nie dostanę żadnego powiadomienia o odpowiedzi jako że nie korzystam z bloggera :<<

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pewna, że zwróciłabym na taką naklejkę uwagę, bardzo sprytny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez King Archee.