Zgryźliwość mamy w pakiecie?

Na pewno niejednokrotnie byliście świadkami sytuacji, w której czy to na jakiejś stronie czy po prostu na facebook'u ktoś dodał post z jakąkolwiek prośbą czy pytaniem. Nic nadzwyczajnego. Z ciekawości czytasz komentarze i o dziwo nie znajdujesz odpowiedzi na pytanie osoby wyżej, a jedynie fale krytyki dotyczące tego co napisała, wytykanie błędów, niedoskonałości. Jak widać żyjemy w czasach, w których najmniejszy błąd zostanie zmaksymalizowany do kolosalnych rozmiarów. Wystarczy mała literówka, przecinek w nieodpowiednim miejscu, czy po prostu ortograf, który każdemu się zdarza, a odbiorcy już chcą "rzucać słownikami" w autora - zabawne bo czasem sami potrafią w tych komentarzach robić podobne błędy.

Ja ostatnio natrafiłam na post, w którym dziewczyna dodała na jedną z grup swoje zdjęcie, z prośbą o użycie jakiegoś efektu. Jak się pewnie domyślacie nie otrzymała tego, o co prosiła, a jedynie masę zbędnych komentarzy wytykający jej "niedoskonałości" - a tu brwi nie takie, tutaj kilo za dużo, twarz jakaś kanciata, a ubrania to kompletnie z innej epoki...Mam wrażenie jak bym czytała propozycje komentarzy zgłoszeniowych do konkursu złośliwości...W pewnym sensie to chyba jest swego rodzaju konkurs, bo osoba komentująca ma głęboko w nosie czy zaboli to autora, osoba komentująca ma jedynie na celu zdobycie jak największej liczby lajków i aprobaty innych śmieszków. Kurcze, co się z nami dzieje ludzie? Dlaczego już normalnie nie potrafimy odpowiedzieć, być na tyle empatyczni by potrafić wczuć się w pozycję drugiej osoby i pomyśleć, czy aby na pewno nasz komentarz nie będzie po prostu zbędny lub krzywdzący...Najbardziej wkurzają mnie osoby, które piszą "dostałem/am raka"...no kurwa mać! (inaczej określić się tego nie da) Co z wami do cholery?!...Czasem naprawdę polecam pomyśleć, zanim wstukacie cokolwiek na klawiaturze, bo robi się to po prostu chore...dziękuję, skończyłam.
 spodnie h&m / buty h&m / koszula no name / łańcuszek sotho 

Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Niejednokrotnie czytałam, głównie na Fb takie chamskie komentarze. Ludzie piszą coś dla szpanu? Dla zabawy? Nie wiem. Jednak dla mnie jest to również chore...
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, w Internecie (jak i rzeczywistości) ludzie lubią naskakiwać na innych by poczuli się gorzej :P A przecież powinniśmy sobie pomagać
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądry post :)

    Ciągle na fb na różnych grupach, czytam takie obraźliwe komentarze. Ludzie chcą się tym pochwalić jacy oni są idealni choć zdarza się że oni sami robia takie same blłędy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te komentarze już są wszędzie, strasznie mnie to irytuje. Czy naprawdę żyjemy w czasach, w których już inaczej się nie da? Serio, ludziom teraz zależy tylko na lajkach i na "popularności", bo "mam 372 lajki od zupełnie przypadkowych osób, moja sława rośnie". Nie rozumiem, co się teraz dzieje. Niektórzy są na prawdę całkowicie pozbawieni empatii i innych uczuć.
    A jakby tak może pomóc komuś? Może tak byłoby lepiej niż ciągle obrażać I krytykować.
    Tak poza tym no naprawdę bardzo ładny blog, przyjemnie się czyta to, co piszesz no i na dodatek piszesz mądre rzeczy :)



    madzialisiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety ale wiele ludzi tak ma po prostu muszą się do czegoś przyczepić bo nie byli by sobą :)
    a myślą, że w ten sposób zabłysną :>
    super zdjęcia!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlatego właśnie boję się napisać cokolwiek na jakiejkolwiek grupie na facebooku, jestem wiernym obserwatorem różnych grup i wiem co się w nich dzieje, często piszę szybko, dlatego w moich wypowiedziach jest pełno błędów. Ludzie są czepialscy, nigdy nic im nie pasuje, strasznie denerwują mnie też komentarze typu " chwalisz się, czy żalisz?" Grr
    A tak po za tym, to post bardzo przemyślany i świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam,
    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. złośliwość ludzka nie zna granic szczegolnie jeśli chodzi o internet :/ chyba tego sie już zmienić nie da :/ a szkoda ;( bo to czasem smutne czytać takie złośliwe komentarze...
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post !
    Zapraszam do mnie <3
    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja i bardzo mądry, przemyślany post;)
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też to wkurza, że często ktoś pyta o coś i dostaje odpowiedź na wszystko oprócz swojego pytania.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety w internecie panuje straszny egoizm. Ludzie myślą, że są fajni i jedyne co się liczy to lajki :(

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla lajków i popularności niektórzy ludzie mogą zrobić wiele...

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post :) ja ostatnio dodałam na instagrama zdjęcie podobne do zdjęcia mojej koleżanki i dostałam komentarz ,, Bosze jak ty papugujesz,, a zdjęcie było tylko podobne. Napisała to osoba która nie miała nic na swoim profilu. No niestety tak bywa :)
    Piękne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie :
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez King Archee.