Zagubiona w social mediach

Żyjemy w czasach, w których social media pełnią ogromną, wręcz kluczową rolę. Dzięki nim kontaktujemy się ze znajomymi, pokazujemy kawałek swojego życia, a nawet zdobywamy popularność. Zdawałoby się, że nie ma ludzi, którzy obecnie nie posiadają konta na instagramie czy snapchacie - zdziwilibyście się, wciąż istnieją ludzie, którzy nie są przekonani do tego typu aktywności w sieci i wcale się im nie dziwię. Mimo posiadania konta na obu profilach jakoś po prostu się w nich nie odnajduje głównie na instagramie, owszem uwielbiam oglądać zdjęcia innych, jednak sama nie jestem zbyt aktywna. Często zwyczajnie nie chce mi się robić zdjęć, jakoś ostatnio mam etap, w którym kompletnie ich sobie nie robię. Nie chce też dodawać zdjęć na siłę, byle jakich - stąd też może moja mała obecność na profilu.
Jeśli chodzi o snapchat uwielbiam jego idee, można dowiedzieć się jak żyją ludzie z różnych zakątków świata, zobaczyć co aktualnie robi nasz idol, czy po prostu znajomi. Wysyłam dość dużo snapów, BA nawet robię swoje wieczorki karaoke, jednak widzą to jedynie nieliczni, bliscy znajomi, którym wysyłam to jedynie na priv. Na 'my story' nie jestem już tak odważna, nie ma tam zbyt wielu snapów, zaledwie dwa czy trzy dziennie. Jestem chyba najgorszą snapowiczką świata, gdyż nawet jeśli w moim życiu dzieje się coś ciekawego, to nie mam ochoty grzebać w moim śmietniku (aka torebka) w poszukiwaniu małego kafelka, którym zrobię zdjęcie czy film by pokazać jak "ekscytujące" mam życie.

Staram się zmuszać do większej aktywności, no bo jak to blogerka a nie używa social mediów?! No wstyd :D Dlatego obiecuję, poprawie się, chociaż troszeczkę. Boje się tylko, że jestem zbyt leniwa...
Mimo wszystko zapraszam na swój instagram(klik tutaj lub w zdj na dole), być może spodoba wam się ta kupka zdjęć, z chęcią obejrzę też wasze profile ;) Tymczasem życzę udanej resztki wakacji ;)

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Lubię instagram za to, że można tam znaleźć inspirujące zdjęcia a snapa że można wysłać na szybko niekoniecznie ładne zdjęcia swoim znajomym, które chcemy,żeby zobaczyli :)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) Podobają mi się zdjęcia :)
    Look też super:)
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba nigdy nie przekonam się do snapchata ani instagrama... W sumie... Tak też mówiłam o facebooku, a jednak jestem teraz na nim xD
    Nie mam potrzeby dzielenia się z ludźmi tym, co robię w danej chwili. Przeszkadzałoby mi to w przeżywaniu w pełni każdego momentu życia. Wolę mieć głowę pełną wspomnień, niż mieć utrwalone to na kilku fotografiach, a nie mieć jakichkolwiek odczuć. W przypadku dowiedzenia się tego, co robią inni... Nie lubię grzebać w życiu innych ludzi i uważam, że jeśli ktoś będzie chciał mi o czymś opowiedzieć, sam mi to powie. Jeśli tego nie zrobi, znaczy - albo coś prywatnego, albo mało istotnego.
    Pozdrawiam,
    Marika.
    Papierowe Myśli

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie liczy się ilość, tylko jakość. Lepiej dodać rzadziej, ale jak już dodać to takie z efektem ''wooow' :D

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna moja <3
    Czuję się zaszczycona ,że jestem tą jedną z nielicznych, która może razem z tobą mieć wieczorki karaoke :D Haha ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardziej wolę instagrama niż snapchata. W sumie sama nie wiem czemu, może to przez jakość kamerki snapchatowej. Wolę obejrzeć świetne zdjęcia na instagramie, bo widać, że są robione z pasją a nie takie "pstryk" i wysyłać do wszystkich zdjęcia niczego z beznadziejną jakością.

    madzialisiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) Więcej informacji na moim blogu.
    Pozdrawiam,
    Marika
    Papierowe Myśli

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam kiedyś taki moment kiedy miałam konta, a nie robiłam tam nic, ale później zaczęłam to robić i jakoś teraz nie potrafię przestać. Za bardzo się w to wciągnęłam :)
    Bardzo piękne zdjęcia *.*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, wiesz o czym piszesz i to mi się podoba!
    melodiesbutera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez Glowczynski.pl.