This is my revival


Dość długo mnie tu nie było, przyznaje. Dopadł mnie po prostu kompletny leń, brak weny, brak ochoty. Wakacje jednak nie sprzyjają mojej kreatywności - raczej kompletnie mnie rozleniwiły. Ale wiecie co, przyznam że potrzebowałam takiej przerwy. Zdążyłam zatęsknić za tym,co tak bardzo kocham w blogowaniu - czyli możliwością pisania wszystkiego co tylko mam w głowie. Na podsumowanie wakacji raczej już trochę za późno, jedyne co mogę powiedzieć to, to, że próbowałam opalania..znowu...skończyło się to poparzeniem słonecznym...kolejnym. Chyba się poddaje. Nie mniej jednak chętnie wysłucham wszelkich rad dotyczących opalania dla takich ścian, białych jak śnieg czytaj ja.
Kończąc ten żenujący wstęp zostaje mi tylko zapewnić, że wracam z nowymi pomysłami zarówno na posty jak i na zdjęcia. Do następnego!

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Skąd naszyjnik? ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdjęcia ! :)
    możesz poklikać w ostatnim ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam takich problemów przy opalaniu. To musi być okropne. Cudowne zdjęcia! Pięknie wyglądasz :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia, szczególnie te z wrzosem na pierwszym planie ;) Kolory pięknie grają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz ! Włosy !!!! Super zdjęcia .
    Pozdrawiam

    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest i moja królewna <3 czekam na kolejne notki bo jak nie to będę cię bić w szkole za brak postów haha :*
    ~M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdego czasem dopada brak weny lub po prostu... zwyczajny leń. Ale dzięki temu, bardzo często udaje nam się potem wrócić ze zdwojoną siłą :)
    Przepiękne, klimatyczne zdjęcia - miło się ogląda.
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super klimatyczne zdjęcia :) A taki brak weny i brak chęci do czegokolwiek dopada chyba każdego. Mi się strasznie ciężko przestawić na jesień. Brakuje mi tego słońca od samego rana, śpiewu ptaków i ponad 20 stopni w cieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jako włosomaniaczy świr muszę nadmienić..przepiękne włosy! :o pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia wyszły świetnie :) Wprost cudowna sceneria ♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne zdjęcia ! ;)
    No i witamy po przerwie, czekam na nowe dawki inspiracji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia. Nie martw się, ja też jestem blada jak ściana i nic a nic się niepoopalałam ;c
    Pozdrawiam
    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd ja to znam, też często zamiast się opalić kończę na oparzeniach. Za granicę bez kremu 50-ki ani rusz. Śliczne zdjęcia!

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia, mają taki klimat ��

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham twoje posty! Jestem tu od niedawna, ale czuję, że zostanę na dłużej :). Czekam na posty i zdjęcia :). Mój blog nie jest tak dobry jak twój, ale może zajrzysz ;) Pozdrawiam! :* <3 www.mietowazebraorginal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez Glowczynski.pl.