Winter is coming.

Przyznam szczerze, że ostatnie opady śniegu pokrzyżowały nieco mój plan zrobienia ostatniej "jesiennej sesji". Podczas próby zrobienia zdjęć w weekend na moim aparacie wyświetlił się komunikat 'brak miejsca' - no cóż, nie mój dzień, jest strasznie zimno, zrobię to za tydzień...no i niestety nie było mi pisane, w ten sam dzień jak na zawołanie zaczął padać śnieg...
Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło! Postanowiłam pójść po rozum do głowy i w końcu(!) przejść do typowo zimowej garderoby! Kto jest już ze mną trochę zdaje sobie sprawę z mojej ogromnej miłości do swetrów, gdybym tylko mogła nosiłabym je też latem!
Kocham też kapelusze, dlatego połączyłam dwie miłości mojego życia i o to co z tego powstało ;)
Do stworzenia zimowej stylizacji zainspirował mnie również konkurs organizowany przez Olympus, w którym do wygrania jest niezwykle urokliwy aparat Olympus Pen E-PL8.
Dlaczego o niego walczę? Jest to zdecydowanie miłość od pierwszego wejrzenia. Fotografia pełni kluczową rolę w moim życiu, stała się jednym z powodów prowadzenia bloga. Stale chce się rozwijać, spróbować zmienić coś w moim postrzeganiu świata poprzez obiektyw i myślę, że ów aparat, mógłby pomóc mi w tym doświadczeniu. Sam design aparatu niesamowicie mnie urzekł, już mam w głowie tysiące inspiracji na zdjęcia, na których widnieje jego prostota i elegancja, która sprawia, że on sam może być dodatkiem do stylizacji. Poza tym jest mały, a przy tym poręczny, co jest dla mnie niesamowicie ważne, gdyż kocham podróżować, a zdjęcia to moim zdaniem najlepsza pamiątka - nie musiałabym wtedy męczyć się z moim ogromnym klockiem. Aparat Olympus'a wydaję się świetnym towarzyszem w podróży i myślę, że dzięki niemu będę mogła uwiecznić wszystkie ważne momenty mojego życia i sprawić, by trwały odrobinę dłużej.

zBLOGowani.pl



>>klik<<
>>klik<<

Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Masz cudowne włosy, to są twoje naturalne czy robisz je lokówką/prostownicą? :) Moją miłością także są swetry mogłabym je nosić cały rok :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Akurat tutaj dodatkowo podkręciłam lokówka, ale ogólnie na co dzień są podobnie kręcone :)

      Usuń
  2. Wyglądasz jak śnieżynka! Powodzenia w konkursie ;)

    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  3. niby zimowo, a jednak wkradło się trochę jesieni! :) efekt piękny, stylizacja również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja :) niby prosta a daje niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w konkursie! :D wyglądasz świetnie uwielbiam swetry!
    świetna stylizacja ^^
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbyś się tak bardzo uparła to i w porze letniej dałoby radę nosić swetry :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejciu, przepięknie wyglądasz!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie:) No i Wesołych Świąt !buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Masz niesamowitą urodę. A śnieg w tle idealnie pasuje do tej stylizacji :) http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaał jestem pod wrażeniem! Jesteś przepiękna! <3
    https://enkaikso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez King Archee.