Projekt 365.

Witam w nowym roku! Musze przyznać, że sama liczyłam, że na blogu pojawi się coś jeszcze przed sylwestrem. No cóż. Nowy rok, nowa ja, no wiecie...chyba jednak to nie dla mnie. Postanowienia noworoczne, zawsze w moim przypadku kończyły się niepowodzeniem dlatego nigdy nie trudziłam się by wymyślać kolejne, puste obietnice. Jednak w tym roku, coś mnie tknęło. Nie chce nazywać tego postanowieniem, to raczej coś w rodzaju wyzwania. Parę dni, tygodni temu (nie jestem pewna ile minęło) odkryłam na jednej z grup fotograficznych pomysł i od razu mnie zafascynował. 365 dni, mówi nie wiele - jedynie tyle, że to coś trwającego cały rok, oczywiste. Projekt to dokładniej mówiąc 365 dni do uzyskania lepszej jakości zdjęć i poznania swojego aparatu. Polega na robieniu zdjęć, każdego dnia, do odkrywania nowych możliwości swojego sprzętu i kreowania własnej estetyki zdjęć. Moim zdaniem jest to niezła opcja dla osób chcących działać w dziedzinie fotografii, lub dla kompletnych laików, którym marzy się głębsze zbratanie się ze swoim aparatem. Moim zdaniem świetna opcja. Sama postawiłam sobie wyzwanie odnalezienia mojej prawdziwej pasji. Czegoś, przy czym mogłabym być po prostu spokojna i odprężona. Czegoś, co dawałoby mi radość. Myślę, że fotografia może być tym, czego tak zawzięcie szukam i zamierzam to sprawdzić.

 Wyzwanie 365 ma odnośnik na swojej stronie https://tookapic.com/ , na którą codziennie wrzucacie zdjęcia, link do mojej tablicy (klik). Możecie też zainspirować się zdjęciami innych uczestników projektu, co swoją drogą wiele nam daje. Niektóre zdjęcia są tak kreatywne, że aż sama staje się zmotywowana do działania. Polecam każdemu, może akurat stanie się to jednym z waszych postanowień noworocznych?
Ja w każdym bądź razie spróbuje, nic przecież nie stracę, a jedynie mogę zyskać ;)


Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. To na prawdę świetne wyzwanie :) Może sama się go podejmę :)
    Bardzo spodobał mi się Twój blog więc obserwuję kochana :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainspirowałaś mnie tym pomysłem, może i siebie do czegoś zmotywuje :)
    Cudownie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Postanowienia noworoczne mogą być przydatne,zwłaszcza jeśli chodzi o rozwój wewnętrzny. Tylko trzeba wyszukać czegoś,na czym naprawdę nam zależy,co naprawdę byśmy chcieli zmienić,ulepszyć,naprawić. Jeśli znajdziemy i jest to możliwe do zrealizowania (możliwe nie zawsze oznacza łatwe) to warto wyznaczyć sobie taki cel i próbować. Jeśli jednak nie mamy takiego czegoś lub nie chcemy to nie warto na siłę czegoś postanawiać,tylko dlatego,że każdy na prawo i lewo tak robi.
    Projekt fotograficzny ciekawy i na pewno przydatny dla osób tym zainteresowanych. W sumie jest on takim postanowieniem,czymś co ma rozwijać.. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sprawa, nie dość że uczy jak robić zdjęcia i oswaja ze sprzętem, to do tego trzeba mieć niezwykle silną wolę, wolny czas (aby robić zdjęcia), motywację i być systematycznym :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) bardzo naturalnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia , jesteś bardzo fotogeniczna ;)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia. Bardzo podoba mi się idea tego pomysłu, jednak ja bym chyba poległa, bo u mnie systematyczność to nie moja mocna strona. 😂
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i włoski ❤
    fashion-by-selenne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To bardzo motywuje do dalszej pracy.
xoxo

© Typical Girl | Szablon stworzony przez King Archee.